Áruszállítás és kézbesítés

Házhozszállításra vonatkozó kérdései megválaszolásában szívesen segítünk Önnek. Amennyiben a felsorolásban nem talált választ kérdésére, Örömmel fogadjuk megkeresését vevőszolgálatunkon.

Általános

Amikor rendelése összekészítésre került és megkezdi útját raktárunkból, Ön email értesítés fog kapni. Ez az email tartalmazza a számlát és a rendelés nyomon követési számát.
 
Elegendő az email-ben szereplő nyomon követési számra kattintania, hogy a kiszállítással kapcsolatban, bővebb információt kapjon.

Esetenként a nyomonkövetési szám csak néhány óra elteltével aktiválódik, így ha rögtön a kézbesítést követő órákban kattint rá és nem lát még információt, úgy kérjük várjon és próbálkozzon később. 

 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Online rendelésre vonatkozó
Webáruházunk részletes szállítási feltételeit a következő linkre kattintva találja meg:
Szállítási feltételek

Áruházban történő vásárlásra vonatkozó
Áruházaink részletes szállítási feltételeit a következő linkre kattintva találja meg:
Szállítási feltételek

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Ha azt szeretné, hogy házhozszállítsuk valamelyik áruházban vásárolt termékét, kérjük, forduljon bizalommal vevőszolgálatunk munkatársaihoz. Kollégáink szívesen készítenek díjkalkulációt és adnak további felvilágosítást a szállítás részleteiről.  További információ

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Nem, Magyarországon kívüli címre nem rendelhet terméket. Csak az országon belül szállítunk.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

A szállítás alaptarifája, a vásárolt termék, áruháztól az Ön által megadott címig /kapuig illetve telekhatárig/ történő szállítását foglalja magába.
 
Az alaptarifás szállítás legkedvezőbb díja 5800 Ft. Pontos árajánlattal kapcsolatban kérem, keresse áruházainkat vagy vevőszolgálatunkat.
Az árut - emelettől függetlenül – a lakásába és azon belül is a kért helyre szállítjuk, rakodási díj ellenében, mely plusz szolgáltatást a házhozszállítás megrendelésekor kell kérni.
 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

A JYSK az Ön online rendelését legkésőbb 30 napon belül kiszállítja a vásárlás napjától számítva.

Csomagküldemények - Kisebb termékek – például műnövény, törölköző, ágynemű

  • Csomagküldemény esetén a megrendelt termékek kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 3-4 munkanap között valósul meg. 
  • A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.
  • A kiszállítás időpontjáról a szállítás napján kora reggel a rendelésben megadott email címén értesítést fog kapni.
  • Szállítópartnerünk: MPL

Teherszállítás – Nagyobb termékek – például matrac, ágy, egyéb bútorok

  • Teherszállítás esetén a megrendelt termékek kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 4-7 munkanap között valósul meg.
  • A kiszállítás hétköznap 07:00 és 19:00 között történik.
  • A szállítást megelőző napon a rendelésben megadott telefonszámán SMS vagy telefonos értesítést fog kapni a rendelés érkezésének időpontjáról. A szállítás napján szállítópartnerünk a kézbesítés előtt 1-2 órával kapcsolatba fog lépni Önnel.
  • Szállítópartnerünk: HDT

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

A JYSK.hu-n keresztül elkészített rendelését, annak méretétől és súlyától függően, csomag vagy teherszállításként juttatjuk el az Ön által megadott címre.
Csomagküldemény esetén, mint pl. ágytakaró, törölköző, ágynemű, a kiszállítás 999 Ft-tól indul.
Teherszállítás estén, pl. matrac, ágy, egyéb bútorok esetén a kiszállítás legalacsonyabb díja 7999 Ft, 
Részletes díjszabásunkat itt találja: Szállítási feltételek

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Online rendelés esetén
A kiszállítás pontos időpontját szállítópartnerünk a szállítást megelőzően megadja. Amennyiben a megadott időpont nem felel meg, jelezheti a futárszolgálatnak. Szállítópartnerünk elérhetősége az értesítő üzenetben szerepel.
Áruházban történt vásárlás esetén
A szállítással kapcsolatos adatok módosítását, kérjük legkésőbb a szállítás napját megelőző napon jelezze, nyitvatartási időben vevőszolgálatunkon vagy az érintett áruházban. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Önnek lehetőssége van a JYSK.hu-n keresztül lefoglalni árut bármelyik áruház készletéből, s azt az áruházban átvenni és kifizetni. Ezt a szolgáltatást Click & Collect-nek nevezzük.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Amennyiben valamelyik áruházunkban vásárolt termék kiszállítását kéri, a szállítás napját Ön határozhatja meg. A szolgáltatás típusa gyűjtő fuvarozás, mely nem nyújt lehetőséget a választott napon belüli szállítási időpont megjelölésére.
 
A kiszállítás hétköznap 14:00 és 21:00 óra között történik meg. Hétvégén kizárólag szombaton van lehetősség áruszállításra 09:00 órai kezdettel.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

VEVŐSZOLGÁLATUNK ELÉRHETŐSÉGEI

Vevőszolgálat nyitvatartása
  • Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00
  • Szombat: 09:00 - 17:00

     

 

 

Áruházaink nyitvatartását itt találja.