Áruszállítás és kézbesítés

Házhozszállításra vonatkozó kérdései megválaszolásában szívesen segítünk Önnek. Amennyiben a felsorolásban nem talált választ kérdésére, Örömmel fogadjuk megkeresését vevőszolgálatunkon.

Általános

Hol találom a nyomkövetési számot?

Amikor rendelése összekészítésre került és megkezdi útját raktárunkból, Ön email értesítés fog kapni. Ez az email tartalmazza a számlát és a rendelés nyomon követési számát.
 
Elegendő az email-ben szereplő nyomon követési számra kattintania, hogy a kiszállítással kapcsolatban, bővebb információt kapjon.

Esetenként a nyomonkövetési szám csak néhány óra elteltével aktiválódik, így ha rögtön a kézbesítést követő órákban kattint rá és nem lát még információt, úgy kérjük várjon és próbálkozzon később. 

 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hol találom meg a szállítás részletes feltételeit?
Online rendelésre vonatkozó
Webáruházunk részletes szállítási feltételeit a következő linkre kattintva találja meg:
Szállítási feltételek

Áruházban történő vásárlásra vonatkozó
Áruházaink részletes szállítási feltételeit a következő linkre kattintva találja meg:
Szállítási feltételek

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Kérhetek házhozszállítást az áruházban vásárolt termékekhez?

Ha azt szeretné, hogy házhozszállítsuk valamelyik áruházban vásárolt termékét, kérjük, forduljon bizalommal vevőszolgálatunk munkatársaihoz. Kollégáink szívesen készítenek díjkalkulációt és adnak további felvilágosítást a szállítás részleteiről.  Áruháziból történő házhozszállítás feltételei

 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Magyarországon kívülre is kiszállítják a rendelésemet?
Nem, Magyarországon kívüli címre nem rendelhet terméket. Csak az országon belül szállítunk.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mennyibe kerül az áruházból történő kiszállítás?

A szállítás alaptarifája, a vásárolt termék, áruháztól az Ön által megadott címig /kapuig illetve telekhatárig/ történő szállítását foglalja magába.
 
Az alaptarifás szállítás legkedvezőbb díja 6600 Ft. Pontos árajánlattal kapcsolatban kérem, keresse áruházainkat vagy vevőszolgálatunkat.
Az árut - emelettől függetlenül – a lakásába és azon belül is a kért helyre szállítjuk, rakodási díj ellenében, mely plusz szolgáltatást a házhozszállítás megrendelésekor kell kérni.
 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mikor szállítják ki online rendelésem?

A JYSK online rendelését legkésőbb 30 napon belül kiszállítjuk a vásárlás napjától számítva.

Kisebb termékek -  csomagküldemény esetén – pl. ágytakaró, törölköző, ágynemű

  • Csomagküldemény esetén a megrendelt termék kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 3-7 munkanap között valósul meg. 
  • A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.
  • A kiszállítás időpontjáról a szállítás napján kora reggel a megadott email címen értesítést kap
  • Partnerünk: MPL

Nagyobb termékek – teherszállítás estén – pl. matrac, ágy, egyéb bútorok

  • Teherszállítás esetén a megrendelt termék kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 4-12 munkanap között valósul meg.
  • A kiszállítás hétköznap 07:00 ás 19:00 között történik.
  • A szállítást megelőző napon telefonszámára SMS vagy telefonos értesítést kap a rendelés érkezésének időpontjáról. A szállítás napján szállítópartnerünk a kézbesítés előtt 1-2 órával korábban kapcsolatba lép Önnel.
  • Partnerünk: HDT

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mitől függ az online rendelésem szállítási díja?

A JYSK.hu-n keresztül elkészített rendelését, annak méretétől és súlyától függően, csomag vagy teherszállításként juttatjuk el az Ön által megadott címre.
Csomagküldemény esetén, mint pl. ágytakaró, törölköző, ágynemű, a kiszállítás 999 Ft-tól indul.
Teherszállítás estén, pl. matrac, ágy, egyéb bútorok esetén a kiszállítás legalacsonyabb díja 8999 Ft, 
Részletes díjszabásunkat itt találja: Szállítási feltételek

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Módosíthatom a szállítás dátumát?
Online rendelés esetén
A kiszállítás pontos időpontját szállítópartnerünk a szállítást megelőzően megadja. Amennyiben a megadott időpont nem felel meg, jelezheti a futárszolgálatnak. Szállítópartnerünk elérhetősége az értesítő üzenetben szerepel.
Áruházban történt vásárlás esetén
A szállítással kapcsolatos adatok módosítását, kérjük legkésőbb a szállítás napját megelőző napon jelezze, nyitvatartási időben vevőszolgálatunkon vagy az érintett áruházban. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Rendelhetek terméket online és kifizethetem azt a JYSK áruházban?
Önnek lehetőssége van a JYSK.hu-n keresztül lefoglalni árut bármelyik áruház készletéből, s azt az áruházban átvenni és kifizetni. Ezt a szolgáltatást Click & Collect-nek nevezzük.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Választhatok szállítási időpontot áruházból történő kiszállítás esetén?
Amennyiben valamelyik áruházunkban vásárolt termék kiszállítását kéri, a szállítás napját Ön határozhatja meg. A szolgáltatás típusa gyűjtő fuvarozás, mely nem nyújt lehetőséget a választott napon belüli szállítási időpont megjelölésére.
 
A kiszállítás hétköznap 14:00 és 21:00 óra között történik meg. Hétvégén kizárólag szombaton van lehetősség áruszállításra 09:00 órai kezdettel.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

VEVŐSZOLGÁLATUNK ELÉRHETŐSÉGEI

Chateljen velünk Messengeren
Várakozási idő: 30 perc
Live chat - Offline
15 perc
06-1-701-4222
Várakozási idő: Körülbelül 5 perc
Vevőszolgálat nyitvatartása
  • Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00
  • Szombat: 09:00 - 17:00
  • Vasárnap: Zárva

 

 

 

Áruházaink nyitvatartását itt találja.