Csere szolgáltatással kapcsolatos információk, elállási jogával vagy panaszának ügyintésésére vonatkozó kérdéseire választ talál a következő felsorolásban. Amennyiben a itt nem talált választ kérdésére, örömmel fogadjuk megkeresését vevőszolgálatunkon.
Online rendelésének törlését Vevőszolgálatunktól kérheti e-mailben a vevoszolgalat-hu@jysk.com címen, chaten vagy akár telefonon is. Kérjük a rendelés lemondásánál hivatkozzon a rendelési azonosítószámra. A lemondott rendelésről rendszerünk automatikus e-mailes visszaigazolást küld vásárlóinknak.
Amennyiben előre fizetett rendelést szeretne lemondani, úgy a leggyorsabb visszatérítés érdekében kérjük készítse elő/ írja meg azt a bankszámlaszámot ahova a visszatérítést kéri.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
TERMÉKEINKET BÁRMEDDIG VISSZAVESSZÜK FOGYASZTÓINKTÓL
A vásárláskor kapott eredeti nyugtával visszahozott termékekre korlátlan ideig teljes pénzvisszafizetést adunk fogyasztóinknak. Ez az áruházban és az online vásárolt termékekre egyaránt érvényes.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Amennyiben a megrendelt termék csomagolásával kapcsolatban kifogása támad, vagy sérülten érkezik Önhöz, kérjük a következők szerint járjon el:
Önnek lehetősége van megtagadni a sérült csomag átvételét. Kérjük ha így döntött, ezt jelezze vevőszolgálatunk felé, ezt követően gondoskodunk egy új, hibátlan csomag kiküldéséről.
Amennyiben a csomagolás sérülése kisebb mértékű és látszólag a termék nem sérült a csomagoláson belül, dönthet úgy hogy a terméket átveszi.
Amennyiben a kibontást követően a termék mégis sérült, kérjük, készítsen képet a problémáról és e-mailben küldje el vevőszolgálatunkra. Ezt követően gondoskodunk a hibás termék cseréjéről vagy a sérült alkatrész pótlásáról.
Ha a termék csomagolása látszólag hibátlan, de a kibontást követően a termék mégis sérültnek bizonyul, úgy kérjük szintén fényképpel dokumentálva jelezze felénk e-mailben a hibát, hogy mihamarabb orvosolhassuk a történteket.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Szombat: 09:00 - 17:00