Mindenki aki ellátogat weboldalunkra írhat termékértékelést. Ezért nem tudjuk garantálni a termékértékelések pontosságát. A termékminősítés pontszáma az összes jóváhagyott értékelés alapján történik azokból az országokból, ahol JYSK áruházak működnek.
05/02/2024
Barkácsolóknak ajánlom csak, vagy olyanoknak akik maximum egy évre tervezi használni a fotelt. De inkább ne vegyen semmit tőlük!
Max egy film megnézéséig még egészen kényelmes, hosszabb használat esetén egy huzamba kényelmetlen (szubjektív) Nyikorog, hangos a mechanika, de ezt a boltban a kipróbáláskor is tapasztaltam, engem nem zavar (szubjektív)
Ami objektív negatív tapasztalat
-Az első hetekben elszakadt a karfában lévő textil merevítés, ez ugyan nem látszik, de zavaró.
-A láb mechanika csapágyazása, egy műanyag távtartó persellyel van gyártva, max fél évig bírta elkopott. Javítható némi kreativitással. Sok műszaki zsírozás.
-Évente átnézendő a mechanikába az összes csavar, utána kell húzni, de vigyázni kell mert nagyon vékony anyagból van a szerkezet, nem szabad túlhúzni.
-A csapágy szerkezet kopása miatt, két év alatt megferdűlt a mechanika is ezért kicsit ferdén áll, ami azt eredményezi, hogy nem áll meg és elforog.
-Nyitó mechanika a leggyengébb pontja egy 10 eurós alkatrész, a nyitószerkezet bovdenje, minősége a legócskább gyerekjáték szintjét üti. Valami spiáter féle anyag lehet a végzáró eleme. Az első évben eltört a belső felében a mechanika oldalon a bovden füle. Ez még valahogy némi drótozással javítható volt.
- A fent nevezett bovden felső füle is eltört a kézi nyitómechanizmusban ez már nehezen barkácsolható meg. Felvettem az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot. A terméket gyártják még van belőle, de nem adnak el hozzá, ha lejárt a garancia alkatrészt, akkor adnak, ha a garancia még él. Ez milyen kereskedői eljárás. Van alkatrész, de nem ad hozzá, dobja ki az ember és vegyen másikat, ez a gondolatuk? Fogok is venni, de nem itt. Sok pénzt költöttem már el a JYSK-ben, de többet ezek után nem fogok.
Egyértelműen leírtam a JYSK-nek, hogy már nem garanciális és szeretnék vásárolni hozzá alkatrészt, nem ingyen, fizetek érte, hogy ne keljen kidobni és még használhassam, erre kaptam válaszként egy értelmetlen, ügyfélellenes választ amiben leírják, hogy ha garanciális csak akkor tudnak segíteni, ha nem akkor csináljak amit akarok a termékkel.
Ügyfélszolgálat levele:
Az Ön ügyszáma: 21866812
Köszönjük, hogy vevőszolgálatunkhoz fordult. Sajnálattal kell tájékoztatnunk, hogy alkatrészeket a bútorainkhoz külön nem forgalmazunk, ezért megvásárlásra sajnos nincs lehetőség.
Amennyiben a termékre él még a jótállás vagy a szavatossági jog, úgy kérjük válaszlevélben legyen kedves elküldeni a vásárlákor kiállított nyugtát, számlát.
Undorító, antikereskedői, környezetszennyező, hozzáállás, dobjak ki egy 130.000 Forintos fotelt egy maximum 2500 forintos alkatrész hibájából ami 10 perc alatt javítható lenne.
Sehol nem közlik vásárláskor, hogy a garancia után letojják az ügyfeleket és semmilyen terméktámogatás nincs, ennyire zöldek és fenntartható, környezetbarát a termékeik. Mind ez 2024-ben! Ahol csak lehet minden fórumon lehozom a rossz tapasztalatomat, hogy az emberek tudják, hogy a nehezen megkeresett pénzüket inkább olyan helyen költsék el ahol a vevő az után is fontos, miután már vásárolt. Ha pozitív a tapasztalat, élmény a vásárlás, termékkel megvan elégedve visszatér és mégtöbb pénztz fog elkölteni, na ezt itt a JYSK-nél nem tudják.
Ugyan itt keresek olyan személyt vagy céget aki méretre tud bovden gyártani nem nagy dolog megvan a védőcső a bovden a leszakadt végekkel, minden méretezés.
Név: Szűcs Ákos Tamás
12/04/2019
A kedvenc fotelom
Volt már ilyen fotelom, de sajnos műbőr borítású, és pár év alatt tönkrement. A műbőr. Ilyet akartam, mert szeretem. Viszont nem szerettem volna 10 százalék szállítási díjat fizetni, ezért most vettem meg, ingyenes szállítással. Hogy milyen a fotel? Kiváló, szövetborítású, mindent tud, amit számomra egy tv fotelnek tudnia kell!
Név: Zsolt
05/24/2018
Remek vétel
Nagyon kényelmes. Hintázik, forog, szint vízszintesre dönthető. Ár-érték bajnok.
Név: Fazekas Péter
09/12/2016
Billegő
Kicsit billeg, de a lábtartóval stabilabbá válik
Név: Schuszter Alfréd
12/13/2024
Fåtölj Vadum
Det är den andra fåtöljen av denna som jag har, båda har gått sönder under, rören som håller upp hela konstruktionen har jag fått tillverka nya, finns inte att köpa som reservdel, svårt att få in fotstödet efter ett tag, sedan är det bara papp i armstöden, väldigt veka, hela fåtöljen lutar efter ett tag så man sitter snett, kan tyvärr inte rekommendera denna, den är ok i början men efter ett tag börjar den gå sönder
A JYSK webshop-jában vásárolva több különböző átvételi lehetőség közül is választhat.
Click & Collect – Ingyenes szolgáltatás
A Click & Collect szolgáltatást igénybe veheti minden olyan termékünkre mely raktáron van a kiválasztott áruházban. Click & Collect foglalás esetén nyitvatartási időben 30 percen belül értesítést fog kapni az áruháztól, hogy összekészítették a foglalását. Foglalását a következő napon zárásig veheti át. A szolgáltatás ingyenes és a vételárat csak a termékek átvételekor kell fizetni az áruházban.
Nagyobb méretű és súlyosabb termékek (matracok, kanapék, egyéb bútorok) online vásárlása esetén a házhozszállítási alapszolgáltatásba beletartozik a rakodás is, amit otthona bármely pontjába kérhet. A JYSK világszerte megbízható és ismert teherszállító cégekkel dolgozik együtt, így biztosítva a szállítások pontosságát.
Áruházi átvétel
A JYSK büszke széles választékára áruházaiban és online egyaránt. Van azonban pár olyan termékünk, amit csak Click & Collect foglalással vagy közvetlenül áruházainkban lehet megvásárolni. Ezek lehetnek különösen törékeny termékek, beszerzendő, választékból kifutó vagy csak időszakosan kapható termékek.
Kérjük vegye figyelembe, hogy bizonyos termékeket nem lehet ezzel a szállítási móddal átvenni a termék súly vagy csomagolási problémák következtében.