
Vevőszolgálatunk elérhetőségei
- Hétfő - Péntek: 09:00 - 19:00
- Szombat: 09:00 - 17:00
- Vasárnap: 09:00 - 17:00
Áruházaink nyitvatartását itt találja.
Kosár
Kosár
Csere szolgáltatással kapcsolatos információk, elállási jogával vagy panaszának ügyintésésére vonatkozó kérdéseire választ talál a következő felsorolásban. Amennyiben a itt nem talált választ kérdésére, örömmel fogadjuk megkeresését vevőszolgálatunkon. , plain_text
Csere szolgáltatások és elállás
Válasz
TERMÉKEINKET BÁRMEDDIG VISSZAVESSZÜK FOGYASZTÓINKTÓL
A vásárláskor kapott eredeti nyugtával visszahozott termékekre korlátlan ideig teljes pénzvisszafizetést adunk fogyasztóinknak. Ez az áruházban és az online vásárolt termékekre egyaránt érvényes.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Elállási jogával kapcsolatos részletes tájékoztatáshoz kattintson ide.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Amennyiben a vásárlástól valamelyik áruházunkban áll el, a termék árát azonnal visszafizetjük.
Abban az esetben, ha vevőszolgálatunk segítségét kérte a vásárlástól való elállásban a termék vételára annak raktárunkba érkezését követően kerül visszautalásra. Legkésőbb a termék elszállítását követő 14 napon belül.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Online rendelésének kiszállításával kapcsolatos kérését kérjük, jelezze vevőszolgálatunk felé. A rendelés törléséről email értesítést küldünk.
Amennyiben a kiszállítás már megkezdődött az Ön részére, azt lemondhatja szállítópartnerünknél is az általuk megadott elérhetőségen.
A bankkártyával kifizetett összeget a megrendelés visszaérkezését követően visszautaljuk bankszámlájára.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Panasz
Válasz
Amennyiben a JYSK-nél vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban kifogással kíván élni, azt megteheti a lenti linkre kattintva email üzenetként, vagy bejelentheti a következő elérhetőségeken.
Ügyfélszolgálat e-mail címe: vevoszolgalat-hu@jysk.com
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 701 42 22 (Hétfő - Péntek: 09:00 – 19:00)
Ügyfélszolgálat postacíme: 1103 Budapest, Sibrik Miklós u. 30.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
A vásárlót az összes termék tekintetében 2 éves szavatossági jog illeti meg. A JYSK számos termékre meghosszabbított szavatosságot vállal. Magasabb minőségű paplan és matrac választékunkra vonatkozik e plusz szolgáltatás.
Amennyiben minőségi kifogása lenne a nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban, kérjük, hozza vissza áruházunkba a kérdéses terméket és a vásárláskor kapott nyugtát. Ezt a vásárlás helyétől függetlenül bármelyik áruházunkban megteheti.
Amennyiben problémáját/panaszát email-ben szeretné eljuttatni hozzánk, kattintson a következő linkre.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Amennyiben nem kapott összeszerelési útmutatót, egy szerelést igénylő termékhez, weboldalunkat felkeresve a termék leírása között megtalálja.
Ha nem találja vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal, hogy e-mail üzenetben elküldhessük Önnek.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Amennyiben a megrendelt termék csomagolásával kapcsolatban kifogása támad, vagy sérült érülten érkezik Önhöz, kérem a következők szerint járjon el:
Önnek lehetőssége van megtagadni a sérült csomag átvételét és ezt jelezni vevőszolgálatunk felé. Ezt követően gondoskodunk egy új, hibátlan csomag kiküldéséről.
Amennyiben a csomagolás sérülése kisebb mértékű, Ön dönthet a csomag átvételéről. Ez esetben, kérje meg a futárt, hogy a sérülésről készítsen jegyzőkönyvet. Amennyibe a kibontást követően a termék is sérült, kérjük, készítsen képet a problémáról, s a jegyzőkönyvet mellékelve küldje el részünkre. Ezt követően gondoskodunk a hibás termék cseréjéről.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Mindent megteszünk, hogy rendelése hiánytalanul, a lehető legrövidebb időn belül megérkezzen Önhöz. A felmerült probléma mielőbbi orvoslása érdekében kérjük, jelezze vevőszolgálatunk felé a fent található linken.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.