Kosár

A kosara üres

Kosár

A kosara üres

Termékkel kapcsolatos kérdés

A JYSK-ben megtalál mindent otthonába. Ha bármely termékünkkel kapcsolatban kérdése lenne, szívesen megválaszoljuk Önnek. Amennyiben a felsorolásban nem talált választ kérdésére, örömmel fogadjuk megkeresését vevőszolgálatunkon.

Általános

A termékek mekkora súlyt bírnak el?

+

A JYSK termékek többségének használata nincs súlyhatárhoz kötve, így azt általános otthoni használatra bárki használhatja. 

Ugyanakkor néhány termékünk esetén (például az irodaszékek) feltüntetjük a maximális terhelhetőséget, melyet a termékhez tartozó "Termékinformáció" alatt megtalál a weboldalon, illetve a termék útmutatóján is szerepel. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

A webáruház kínálata megegyezik a hagyományos áruházakéval?

+
A JYSK.hu-n megjelenő termékek árai megegyeznek a JYSK hagyományos áruházainak áraival. Előfordulhat azonban, hogy bizonyos termékek csak az áruházainkban, míg más termékek csak a JYSK.hu webhelyen vásárolhatók meg. Az ilyen esetekben ez egyértelműen fel van tüntetve a terméknél.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hasznos információ a lepedőkhöz

+
Fontos körültekintően kiválasztani a megfelelő lepedőket. A lepedőnek a rajta történő fekvéshez kényelmesnek és tartósnak kell lennie, mivel minden éjjel több órán át használjuk.
A JYSK különböző mintájú és színű lepedőket kínál Önnek. Ha egy új lepedő vásárlására készül, 3 különböző típus közül választhat:
  • Gumis lepedő
  • Hagyományos lepedő
  • Vízálló lepedő
Kínálatunk

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hasznos információ a matracokról

+
A jó alvás kulcsfontosságú az egészség és a jó közérzet szempontjából – a megfelelő matrac segíthet ebben. Alvási szokásaink különbözőek, ezért az egyéni igények a legfontosabbak álmaink matracának kiválasztásakor.
Itt olvashat többet a matracokról

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hasznos információ a paplanokról

+
A jó alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy minden reggel kipihenten ébredhessünk. A megfelelő paplan kiválasztása ugyanolyan fontos, mint a megfelelő matrac kiválasztása.  Paplanjának jelentős szerepe van alvása minőségének alakításában, ezért fontos, hogy elvárásokkal rendelkezzen paplanválasztáskor.
A JYSK-nél a paplanok széles választéka megtalálható minden árkategóriában, igazodva az eltérő vásárlói igényhez és szükségletekhez.
Itt olvashat többet a paplanokról.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hasznos információ a párnákról

+
A jó alvás elengedhetetlen ahhoz, hogy minden reggel kipihenten ébredhessünk. A helyes párna kiválasztása ugyanolyan fontos, mint a megfelelő matrac kiválasztása. A nem megfelelő párna csökkentheti a matrac előnyös tulajdonságait. Párnájának jelentős szerepe van alvása minőségének alakításában, ezért fontos, hogy elvárásokkal rendelkezzen párnaválasztáskor.
Itt olvashat többet a párnákról.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hol találom meg a termékek részletes jellemzőit?

+
Ha részletes termékinformációt szeretne látni egy termékről, kérjük, keresse fel weboldalunkat, ahol minden részletes leírás elérhető. Amennyiben a termék összeszerelése szükséges, annak útmutatóját is megtalálja itt.
  • Írja be a kiválasztott termék nevét vagy számát a kereső mezőbe a JYSK.hu-n.
  • Kattintson a „részletek” menüre.
  • A termék képe alatt megtalálja annak részletes leírását.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hol tudom ellenőrizni, hogy az általam kiválasztott termékből van-e valamelyik áruházban készlet?

+
Ha meg szeretné tekinteni egy adott termék elérhetőségét valamelyik áruházunkban, kérjük, tegye a következőket:
  • Írja be a kiválasztott termék nevét vagy számát a kereső mezőbe a JYSK.hu-n.
  • Ezt követően válassza ki a „részletek” fület.
  • A termék képe mellett kattintson az „Ellenőrizze a készletet” gombra.
  • A felugró ablakban adja meg a település nevét, ahol vásárolni szeretne.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a weboldalunkon szereplő információk tájékoztató jellegűek. A „csak online termékek” esetén készlet ellenőrzésre nincs lehetősség, mivel ezen termékek nem érhetőek el áruházainkban.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Lehetséges előjegyzést felvenni?

+
Törekszünk arra, hogy minden vásárlói igényt kielégítsünk áruházaink raktérkészletéből. Amennyiben az Ön által keresett termékből nincs raktáron az áruházban, kollégáink kérésre tudnak előjegyzést készíteni. Ilyen esetben előleget nem kérünk, a teljes vételár átvételkor fizetendő. A termék áruházba érkezését követően telefonon értesítik kollégáink.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Megvásárolhatom-e az áruházban mintaként kiállított bútort?

+
Az áruházban kihelyezett, összeszerelt bútorok csupán mintaként, a termék tulajdonságainak és minőségének reprezentálására szolgálnak, azok nem vásárolhatóak meg. Abban az esetben, ha egy termék árcéduláján "kiállított bútor" felirat látható, annak csökkentett ára arra a mintadarabra vonatkozik, s megvásárolható kollégáink segítségével.
 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Melyiket kellene választanom - BASIC, PLUS, GOLD vagy Mindig alacsony árú termékek?

+
Számos alapvető termékünket, mint matracokat, paplanokat, párnákat, lepedőket és törülközőket 3 kategóriába soroljuk: BASIC, PLUS és GOLD. Ez egyszerűen azt jelenti, hogy nálunk minden árfekvésben széles választékot talál. Ezek a kategóriák tulajdonképpen a vásárlók költségvetéséhez igazodnak.
Itt olvashat a BASIC, PLUS, és GOLD-ról
 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Milyen feltételekkel cserélhetek ki egy terméket?

+
Az eredeti csomagolású, ép és sértetlen állapotú árut szívesen visszavesszük, és másik árura cseréljük. Ezt a vásárlás helyétől függetlenül bármelyik áruházunkban megteheti. A csere lebonyolításához a vásárláskor kapott eredeti nyugtát is hozza magával. Amennyiben kínálatunkban nem talál megfelelő terméket kérésére a vételárat visszafizetjük.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mit jelent a 100 napos GOLD matrac próba?

+

100 napig alhat GOLD matracán! Mert a jó alvás az egészséges és boldog élet kulcsa.


Egyszerűen hozza vissza GOLD matracát a nyugtával együtt, és választhat egy másik GOLD matracot - ez ennyire egyszerű - amennyiben a matrac nem koszos, foltos vagy sérült. A GOLD matrac cseréjét egy alkalommal biztosítjuk.
Itt többet olvashat bővebb információt.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Visszavihetem a terméket a JYSK áruházba?

+
Igen, ha meggondolja magát, az eredeti csomagolású, ép és sértetlen állapotú árut bármikor visszaviheti hagyományos áruházainkba. Kérheti a termék cseréjét, a vételár visszafizetését, vagy értékének JYSK ajándékkártyára történő feltöltését. Ez valamennyi online és áruházban vásárolt termékre vonatkozik.
Az elállási jogról a vevőszolgálat pontban találhat részletes tájékoztatást.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

VEVŐSZOLGÁLATUNK ELÉRHETŐSÉGEI

  • Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00
  • Szombat: 09:00 - 16:00
  • Vasárnap: Zárva
Telefon: 06-1-701-4222Áruházaink nyitvatartását itt találja.