Házhozszállításra vonatkozó kérdései megválaszolásában szívesen segítünk Önnek. Amennyiben a felsorolásban nem talált választ kérdésére, Örömmel fogadjuk megkeresését vevőszolgálatunkon.
Amikor rendelése összekészítésre került és megkezdi útját raktárunkból, Ön email értesítés fog kapni. Ez az email tartalmazza a számlát és a rendelés nyomon követési számát.
Elegendő az email-ben szereplő nyomon követési számra kattintania, hogy a kiszállítással kapcsolatban, bővebb információt kapjon.
Esetenként a nyomonkövetési szám csak néhány óra elteltével aktiválódik, így ha rögtön a kézbesítést követő órákban kattint rá és nem lát még információt, úgy kérjük várjon és próbálkozzon később.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
A JYSK online rendelését legkésőbb 30 napon belül kiszállítjuk a vásárlás napjától számítva.
Kisebb termékek - csomagküldemény esetén – pl. ágytakaró, törölköző, ágynemű
Nagyobb termékek – teherszállítás estén – pl. matrac, ágy, egyéb bútorok
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Szombat: 09:00 - 17:00