Kosár

A kosara üres

Kosár

A kosara üres

Áruszállítás és kézbesítés

Házhozszállításra vonatkozó kérdései megválaszolásában szívesen segítünk Önnek. Amennyiben a felsorolásban nem talált választ kérdésére, Örömmel fogadjuk megkeresését vevőszolgálatunkon.

Általános

Hol találom a nyomkövetési számot?

+

Amikor rendelése összekészítésre került és megkezdi útját raktárunkból, Ön email értesítés fog kapni. Ez az email tartalmazza a számlát és a rendelés nyomon követési számát.
 
Elegendő az email-ben szereplő nyomon követési számra kattintania, hogy a kiszállítással kapcsolatban, bővebb információt kapjon.

Esetenként a nyomonkövetési szám csak néhány óra elteltével aktiválódik, így ha rögtön a kézbesítést követő órákban kattint rá és nem lát még információt, úgy kérjük várjon és próbálkozzon később. 

 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hol találom meg a szállítás részletes feltételeit?

+
Online rendelésre vonatkozó
Webáruházunk részletes szállítási feltételeit a következő linkre kattintva találja meg:
Szállítási feltételek

Áruházban történő vásárlásra vonatkozó
Áruházaink részletes szállítási feltételeit a következő linkre kattintva találja meg:
Szállítási feltételek

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Kérhetek házhozszállítást az áruházban vásárolt termékekhez?

+
Ha azt szeretné, hogy házhoz szállítsuk valamelyik áruházban vásárolt termékét, kérjük, forduljon bizalommal áruházunk munkatársaihoz, akik készséges felvilágosítást adnak. További információ

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Magyarországon kívülre is kiszállítják a rendelésemet?

+
Nem, Magyarországon kívüli címre nem rendelhet terméket. Csak az országon belül szállítunk.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mennyibe kerül az áruházból történő kiszállítás?

+
A szállítás alaptarifája, a vásárolt termék, áruháztól az Ön által megadott címig /kapuig illetve telekhatárig/ történő szállítását foglalja magába.
 
Az alaptarifás szállítás legkedvezőbb díja 4400 Ft. Pontos árajánlattal kapcsolatban kérem, keresse áruházainkat vagy vevőszolgálatunkat.
Az árut - emelettől függetlenül – a lakásába és azon belül is a kért helyre szállítjuk, rakodási díj ellenében, mely plusz szolgáltatást a házhozszállítás megrendelésekor kell kérni.
Budapesti áruházainkból történő kiszállítás díjkalkulációjához kattintson a következő linkre

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mikor szállítják ki online rendelésem?

+
A JYSK online rendelését legkésőbb 30 napon belül kiszállítjuk a vásárlás napjától számítva.

Kisebb termékek -  csomagküldemény esetén – pl. ágytakaró, törölköző, ágynemű
  • Csomagküldemény esetén a megrendelt termék kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 3-5 munkanap között valósul meg. 
  • A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.
  • A megrendelés időpontjáról a szállítás napján kora reggel a megadott email címen értesítést kap
  • Partnerünk: MPL
Nagyobb termékek – teherszállítás estén – pl. matrac, ágy, egyéb bútorok
  • Teherszállítás esetén a megrendelt termék kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 5-12 munkanap között valósul meg.
  • A kiszállítás hétköznap 07:00 ás 19:00 között történik.
  • A szállítást megelőző napon telefonszámára SMS vagy telefonos értesítést kap a rendelés érkezésének időpontjáról. A szállítás napján szállítópartnerünk a kézbesítés előtt 1-2 órával korábban kapcsolatba lép Önnel.
  • Partnerünk: HDT

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mitől függ az online rendelésem szállítási díja?

+
A JYSK.hu-n keresztül elkészített rendelését, annak méretétől és súlyától függően, csomag vagy teherszállításként juttatjuk el az Ön által megadott címre.
Csomagküldemény esetén, mint pl. ágytakaró, törölköző, ágynemű, a kiszállítás 799 Ft-tól indul.
Teherszállítás estén, pl. matrac, ágy, egyéb bútorok esetén a kiszállítás legalacsonyabb díja 5999 Ft, Budapest és annak 50 km-es körzetében. Vidékre a legkedvezőbb kiszállítás 7499 Ft.
Részletes díjszabásunkat itt találja: Szállítási feltételek

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Módosíthatom a szállítás dátumát?

+
Online rendelés esetén
A kiszállítás pontos időpontját szállítópartnerünk a szállítást megelőzően megadja. Amennyiben a megadott időpont nem felel meg, jelezheti a futárszolgálatnak. Szállítópartnerünk elérhetősége az értesítő üzenetben szerepel.
Áruházban történt vásárlás esetén
A szállítással kapcsolatos adatok módosítását, kérjük legkésőbb a szállítás napját megelőző napon jelezze, nyitvatartási időben vevőszolgálatunkon vagy az érintett áruházban. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Rendelhetek terméket online és kifizethetem azt a JYSK áruházban?

+
Önnek lehetőssége van a JYSK.hu-n keresztül lefoglalni árut bármelyik áruház készletéből, s azt az áruházban átvenni és kifizetni. Ezt a szolgáltatást Click & Collect-nek nevezzük.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Választhatok szállítási időpontot áruházból történő kiszállítás esetén?

+
Amennyiben valamelyik áruházunkban vásárolt termék kiszállítását kéri, a szállítás napját Ön határozhatja meg. A szolgáltatás típusa gyűjtő fuvarozás, mely nem nyújt lehetőséget a választott napon belüli szállítási időpont megjelölésére.
 
A kiszállítás hétköznap 14:00 és 21:00 óra között történik meg. Hétvégén kizárólag szombaton van lehetősség áruszállításra 09:00 órai kezdettel.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

VEVŐSZOLGÁLATUNK ELÉRHETŐSÉGEI

  • Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00
  • Szombat: 09:00 - 16:00
  • Vasárnap: Zárva
Telefon: 06-1-701-4222Áruházaink nyitvatartását itt találja.