Online szolgáltatások

Bízunk abban, hogy minden online szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdésére választ talál, vonatkozzon kérdése pl. fizetési módokra, Click&Collect szolgáltatásunkra, online rendelés törlésére vagy módosításra. Amennyiben nem talált választ kérdésére, kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.

Rendelés módosítása vagy törlése

Válasz

Áruházban történt vásárlás esetén:
Rendelése törléséhez lépjen kapcsolatba azzal az áruházzal, ahol rendelését elkészítette. Kérését elküldheti email üzenetben vevőszolgálatunkra is, ahol gondoskodunk annak továbbításról.

Webáruházunkban történt rendelés esetén:
A JYSK.hu-n keresztül elkészített rendelése törléséhez lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

Áruházban történt vásárlás esetén

  • Rendelése módosításához lépjen kapcsolatba azzal az áruházzal, ahol rendelését elkészítettük.
Webáruházunkban történt rendelés esetén
  • Néhány árut töröltethet rendeléséből amennyiben rendelése elkészítését követően telefonon azonnal kapcsolatban lép vevőszolgálatunkkal. A rendelés módosítása később, kiemelten a számla kiküldését követően nem lehetséges.
  • A teljes rendelést töröltetheti. Ehhez lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
  • Rendeléséhez további tételt hozzá adni nem tudunk. A hiányzó termékekre egy új rendelés elkészítését javasoljuk a JYSK.hu-n keresztül, mely nem összevonható az előző rendeléssel. Esetleg kérheti már meglévő rendelése törlését és elkészíthet egy új rendelést, mely minden terméket tartalmaz.
  • Ha törölni szeretné online rendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba a JYSK vevőszolgálatával a 06 701 4222-es telefonszámon.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

  • Amennyiben sem SMS, sem email visszaigazolást nem kapott rendelésével kapcsolatban, nagy valószínűséggel a rendelés jóváhagyása nem történt meg. Ez esetben készítse el rendelését ismételten és a rendelés utolsó lépésében erősítse meg vásárlását.
  • Amennyiben csak SMS értesítést kapott, kérjük, ellenőrizze, hogy visszaigazolása nem került-e a levélszemét közé. Ha ott sem találja, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
  • Amennyiben csak email értesítést kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

A JYSK online rendelését legkésőbb 30 napon belül kiszállítjuk a vásárlás napjától számítva.

Kisebb termékek -  csomagküldemény esetén – pl. ágytakaró, törölköző, ágynemű

  • Csomagküldemény esetén a megrendelt termék kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 3-7 munkanap között valósul meg. 
  • A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.
  • A megrendelés időpontjáról a szállítás napján kora reggel a megadott email címen értesítést kap, egy 3 órás kézbesítési időszak meghatározásával.
  • Partnerünk: MPL
Nagyobb termékek – teherszállítás estén – pl. matrac, ágy, egyéb bútorok
  • Teherszállítás esetén a megrendelt termék kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 4- 10 munkanap között valósul meg.
  • A kiszállítás hétköznap 07:00 ás 19:00 között történik.
  • A szállítást megelőző napon telefonszámára SMS vagy telefonos értesítést kap a rendelés érkezésének időpontjáról. A szállítás napján szállítópartnerünk a kézbesítés előtt 1-2 órával korábban kapcsolatba lép Önnel.
  • Partnerünk: HDT

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

Igen, a JYSK.hu webshopjában 15.000Ft feletti rendelések esetén választható átvételi pontnak áruházaink egyike is. 

Ezeket a rendeléseket a weboldalon keresztül kérjük, hogy előre fizessék ki majd várhatóan 2-10 napon belül a kiválasztott áruházban átvehető lesz a rendelés. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Click & Collect - foglalja le online és vegye át az áruházban

Válasz

Amennyiben nem lépett Önnel kapcsolatba az áruház egy órán belül a rendelés elkészítését követően, érdemes kapcsolatba lépnie az áruházzal, hogy foglalásával kapcsolatban pontos tájékoztatást kapjon.

Áruházkereső

 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

  • Keresse meg a terméket, amit le szeretne foglalni.
  • Kattintson a "Foglalás és átvétel az áruházban" gombra.
  • Válassza ki azt a JYSK áruházat, ahol át szeretné venni a terméket.
  • Töltse ki a szükséges mezőket és véglegesítse a foglalást.
  • Egy órán belül SMS vagy email értesítést fog kapni arról, hogy átveheti a termékeket.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

Az áruház visszajelzését követően, mely a foglalás sikeres összekészítésére vonatkozik, legkésőbb a következő napon, nyitvatartási időben át kell vennie a termékeket. Például ha hétfőn foglalja le, akkor legkésőbb kedden kell átvennie mielőtt az áruház bezár.
Amennyiben foglását nem tudja átvenni a következő napon, kérjük, lépjen kapcsolatba áruházunkkal.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

Click&Collect szolgáltatásunk minden áruházban elérhető, készlettel rendelkező termékünkre igénybe vehető. Amennyiben a kiválasztott termékből nincs készlet az adott áruházban, személyes felkeresésé és telefonos megkeresés során előrendelést készítünk. Esetleg választhat másik áruházat az Ön közelében.
Csak online kapható, készlettel nem rendelkező és egyes kifutó modellek esetén a szolgáltatás nem vehető igénybe.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Fizetés

Válasz

  • Minden online rendelés esetében digitálisan hitelesített számlát küldünk vásárlóinknak.
  • Online rendelési felületünk lakossági igényeknek megfelelően lett megtervezve. Annak érdekében, hogy számlája megfelelő cég nevet tartalmazzon, kérjük a cég nevét a keresztnév és a cég formáját a vezetéknév helyére írja be.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

Megrendelése számláját email üzenetben küldjük ki, rendelése összekészítésre került raktárunkban.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

Az elektronikus számla tartalmazza a megrendelt termék adatait és mennyiségét, a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, számlázási és szállítási címet, a termék árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget és a JYSK vevőszolgálat elérhetőségeit.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

A rendelési folyamat során választhat bankkártyával történő előrefizetést vagy utánvéttel is fizethet készpénzben.
Elfogadott kártyatípusok: Visa, Mastercard

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

Árgarancia


Fontos számunkra, hogy vásárlás előtt, közben és után is biztonságban érezze magát a JYSK-nél. Ezért minden termékünkre Árgaranciát vállalunk.

Ha megvásárol egy terméket a JYSK-ben, és azt a vásárlást követő 30 napon belül (a JYSK-ben vagy más áruházban) alacsonyabb áron találja meg, akkor ajándékutalvány kibocsátásával kompenzáljuk a különbséget. Az ajándékkártyát felhasználhatja a JYSK-hu-n és minden magyarországi JYSK áruházban. Az árak összehasonlításában minden magyarországi fizikai és webáruházat figyelembe veszünk.

Az Árgarancia feltételei:
• Minden azonos termékre vonatkozik. Lásd még az alábbiakban a "Kivételek" részt
• Az árgarancia-igényt a vásárlás vagy a kézbesítés dátumától számított 30 napon belül kell benyújtani
• Az egyeztetendő árnak az Árgarancia-igénylés időpontjában érvényesnek kell lennie
• A JYSK-ben történt vásárlást nyugtával vagy számlával igazolnia kell
• Igazolnia kell a versenytárs ajánlatát. Például: reklámújság, link az ajánlathoz, stb.

Kivételek:
• Azokra a termékekre, amelyek nem azonosak, nem vonatkozik az Árgarancia. A terméknek azonos modellnek kell lennie, azonos műszaki leírással, ugyanaz a márka/gyártó, azonos színű, azonos méretekkel, azonos kiegészítőkkel, azonos tartalommal stb. - tehát 100%-ban azonos/megegyező terméknek kell lennie.
• Az árgarancia nem terjed ki szezonvégi kiárusítás termékeire, kiállított és kifutó termékekre, áruház nyitáskor és újranyitáskor érvényes speciális árak esetén, klönleges megrendelésekre és speciális ajánlatokkor mint: Black Friday, Cyber Monday, Green Weekend, nyugtavégösszeg kedvezményekre stb., illetve szettként értékesített termékek egyedi tagjaira.
• Az árgarancia nem terjed ki olyan szolgáltatásokra, mint a kiszállítás és a különleges házhozszállítási ajánlatok stb.
• Az árgarancia csak magánszemélyekre vonatkozik.

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal [https://jysk.hu/customer-service], vagy látogasson el üzletünkbe az árgarancia igénybevételéhez.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Válasz

Az ajándékkártyákat az összes magyarországi JYSK áruházban, illetve webshopunkban is használhatja.
 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.