Click & Collect - FAQ

Bármely terméket lefoglalhatom online?
Néhány termék a honlapunkon csak online vásárolható meg. Ezek nincsenek készleten az áruházainkban, így nem foglalhatóak le. Ezeket a termékeket "Csak online" jelzéssel láttuk el.

Honnan tudhatom, hogy a termék elérhető az üzletben?
Keresse meg a terméket, amelyet le szeretne foglalni és kattintson a "Foglalás és átvétel az áruházban" gombra. Ekkor láthatja az egyes áruházakban rendelkezésre álló készletet.

Online vagy az áruházban fizessek?
Click & Collect vásárlás esetén csak az áruházban fizethet.

Mikor vehetem át a termékeket?
30 perccel azután, hogy leadta rendelését a JYSK.hu-n, SMS és/vagy e-mail értesítést fog kapni arról, hogy átveheti a termékeket.

Mikor vehetem át a termékeket, ha nyitvatartási időn kívül foglaltam le?
Nyitvatartási időn kívüli foglalás esetén a foglalás nyitás után azonnal feldolgozásra kerül. Amint a termékei készen állnak az átvételre SMS-ben vagy emailben értesíteni fogjuk.

Hol fogom tudni átvenni a termékeket az áruházban?
Ahhoz, hogy a termékeket átvehesse, egyszerűen érdeklődjön valamelyik munkatársunknál az áruházban.

Mit kell magammal vinnem, amikor szeretném átvenni a termékeket?
Ahhoz, hogy a termékeket átvehesse be kell mutatnia a visszaigazolást a foglalásról. Nyomtassa ki, vagy mutassa meg telefonján a visszaigazoló emailt vagy SMS-t.

Meddig kell átvennem a termékeket?
Legkésőbb a következő napon, nyitvatartási időben át kell vennie a termékeket. Például ha hétfőn foglalja le, akkor legkésőbb kedden kell átvennie mielőtt az áruház bezár.

Érvényes a 14 napos elállási jog a Click & Collect használatával vásárolt termékekre?
Igen, amikor egy terméket a Click & Collect használatával vásárol meg, akkor az online vásárlásnál is érvényes 14 napos elállási jog van érvényben.

Tudom törölni a foglalást?
A visszaigazoló emailben található linkre kattintva tudja törölni foglalását.

Lehetséges, hogy amit lefoglaltam mégsem lesz elérhető az áruházban?
Sajnos előfordulhat, hogy egy lefoglalt termék nincsen készleten az áruházban. Ebben az esetben egyik munkatársunk segíteni fog megtalálni az Önnek legmegfelelőbb megoldást.

További kérdések esetén kihez fordulhatok?
További kérdéseivel lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal a +36 1 434 2615 telefonszámon vagy töltse ki ezt az űrlapot.