Vevőszolgálat

Vásárlóink kérdéseit, panaszait minden csatornán azonos szakértelemmel kezeljük. Amennyiben Önnek kérdése vagy problémája van, bátran keresse fel az Önhöz legközelebb lévő üzletet vagy lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.

100 napos GOLD matrac próba

100 napig alhat rajta! Mert a jó alvás az egészséges és boldog élet kulcsa.
Egyszerűen hozza vissza matracát a nyugtával együtt, és választhat egy másik GOLD matracot - ez ennyire egyszerű - amennyiben a matrac nem koszos, foltos vagy sérült. További információ

Csere

Az eredeti csomagolású, ép és sértetlen állapotú árut szívesen visszavesszük, és másik árura cseréljük. Ezt a vásárlás helyétől függetlenül bármelyik üzletünkben megteheti. A csere lebonyolításához a vásárláskor kapott eredeti nyugtát is hozza magával. Amennyiben kínálatunkban nem talál megfelelő terméket kérésére a vételárat visszafizetjük.

Házhozszállítás

Ha azt szeretné, hogy házhoz szállítsuk a nálunk vásárolt termékeket, kérjük, forduljon bizalommal üzleteink munkatársaihoz, akik készséges felvilágosítást adnak.

Reklamáció

A vásárlót az összes termék tekintetében 2 éves szavatossági jog illeti meg. Amennyiben minőségi kifogása lenne nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban, kérjük, hozza vissza üzletünkbe a kérdéses terméket és a vásárláskor kapott nyugtát. Ezt a vásárlás helyétől függetlenül bármelyik üzletünkben megteheti.
Amennyiben problémáját/panaszát e-mail-ben szeretné eljutatni hozzánk a következő címen teheti meg: vevoszolgalat-hu@jysk.com.

Szavatosság

A JYSK meghosszabbított szavatosságot vállal számos termékére. Magasabb minőségű paplan és matrac választékunkra vonatkozik e pluszszolgáltatás. Kérjük, őrizze meg a vásárláskor kapott nyugtát és a jótállási jegyet.

Hírlevél

Iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre. Email-ben elküldjük Önnek a legjobb ajánlatokat és aktuális akciókat. Bővebb információ a www.JYSK.hu honlapon. További információ