GYIK

1. Csere
Milyen feltételekkel cserálhetek ki egy terméket?
Mit jelent a 100 napos GOLD matrac próba?

2. Probléma esetén
Hogyan pótolhatom a hiányzó összeszerelési útmutatót?
Mi a teendő termékkel kapcsolatos reklamációm esetén?

3. Termékek
A termékek mekkora súlyt bírnak el?
A webáruház kínálata megegyezik a hagyományos áruházakéval?
Megvásárolhatom-e az üzletben mintaként kiállított bútort?
Mire kell ügyelni ágy vásárlásakor?
Mire kell ügyelni állítható ágymegoldás vásárlásakor?
Mi a különbség a BASIC, a PLUS és a GOLD között?

4. Online rendeléskézbesítése
Mikor érkezik meg a rendelésem?
Visszavihetem a terméket a JYSK áruházba?
Van rá mód, hogy az online rendelt terméket egy JYSK áruházban vegyem át?
Magyarországon kívülre is kiszállítják a rendelésemet?
Törölhetem a rendelés egy részét?
Bővíthetem a rendelést, ha azt már elküldtem a JYSK.hu webhelyen?

5. Fizetés
Milyen fizetési lehetőségeket kínál a JYSK.hu?

6. Rendelés visszaigazolása
Rendben van a rendelésem? (Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?

7. Ajándékutalványok
A JYSK.hu webáruházban is felhasználhatom a JYSK ajándékutalványom?
Vásárolhatok JYSK ajándékutalványt a JYSK.hu webáruházban?

8. Árgarancia
Milyen árgaranciát vállal a JYSK?

9. Egyéb témák és kérdések
Lehetséges előjegyzést felvenni?
Házhozszállítás üzleteinkből


1. Csere

Milyen feltételekkel cserélhetek ki egy terméket?
Az eredeti csomagolású, ép és sértetlen állapotú árut szívesen visszavesszük, és másik árura cseréljük. Ezt a vásárlás helyétől függetlenül bármelyik üzletünkben megteheti. A csere lebonyolításához a vásárláskor kapott eredeti nyugtát is hozza magával. Amennyiben kínálatunkban nem talál megfelelő terméket kérésére a vételárat visszafizetjük.

Mit jelent a 100 napos GOLD matrac próba?
100 napig alhat rajta! Mert a jó alvás az egészséges és boldog élet kulcsa
Egyszerűen hozza vissza matracát a nyugtával együtt, és választhat egy másik GOLD matracot - ez ennyire egyszerű - amennyiben a matrac nem koszos, foltos vagy sérült. További információ

2. Probléma esetén

Hogyan pótolhatom a hiányzó összeszerelési útmutatót?
Amennyiben nem kapott összeszerelési útmutatót, egy szerelést igénylő termékről, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal, hogy e-mail üzenetben elküldhessük Önnek. Kapcsolatok

Mi a teendő termékkel kapcsolatos reklamációm esetén?
A vásárlót az összes termék tekintetében 2 éves szavatossági jog illeti meg. Számos termékre a JYSK meghosszabbított szavatosságot vállal. Magasabb minőségű paplan és matrac választékunkra vonatkozik e pluszszolgáltatás.
Amennyiben minőségi kifogása lenne nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban, kérjük, hozza vissza üzletünkbe a kérdéses terméket és a vásárláskor kapott nyugtát. Ezt a vásárlás helyétől függetlenül bármelyik üzletünkben megteheti.
Amennyiben problémáját/panaszát e-mail-ben szeretné eljutatni hozzánk a következő címen teheti meg: vevoszolglat-hu@jysk.com.

3. Termékek

A termékek mekkora súlyt bírnak el?
A JYSK termékeire nem teszteli a maximális terhelhetőségi súlyhatárt. A termékek az elfogadott, általános otthoni használatra vannak tervezve. Néhány termék esetében azonban a követelmények magasabbak, mint az Európai szabvány követelései.

A webáruház kínálata megegyezik a hagyományos áruházakéval?
A JYSK.hu-n megjelenő termékek árai megegyeznek a JYSK hagyományos áruházainak áraival. Előfordulhat azonban, hogy bizonyos termékek csak az áruházainkban, míg más termékek csak a JYSK.hu webhelyen vásárolhatók meg. Az ilyen esetekben ez egyértelműen fel lesz tüntetve a terméknél.

Megvásárolhatom-e az üzletben mintaként kiállított bútort?
Az üzleteinkben kihelyezett, összeszerelt bútorok csupán mintaként, a termék tulajdonságainak és minőségének reprezentálására szolgálnak, azok nem vásárolhatóak meg. Abban az esetben, ha meg kívánja vásárolni valamelyik mintadarab szerinti bútorunkat, úgy forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, akik örömmel állnak rendelkezésükre.

Mire kell ügyelni ágy vásárlásakor?
Ágy (pontosabban „ágykeret”) vásárlásakor ne feledkezzen meg az ágyrácsról és a matracról. Ágyaink többségéhez ezeket külön meg kell vásárolni, de nem mindegyikhez. Az ezzel kapcsolatos tájékoztatás megtalálható az egyes ágyak termékoldalán.

Mire kell ügyelni állítható ágymegoldás vásárlásakor?
Az „állítható” jelző azt jelenti, hogy igényeinek megfelelően automatikusan beállíthatja a matrac kívánt dőlésszögét. Az állítható ágymegoldást egy állítható ágykeret, egy matrac és egy állítható ágyrács alkotja. Az állítható ágymegoldások termékoldalán megtekintheti az egyes megoldások összeállítását.

Mi a különbség a BASIC, a PLUS és a GOLD között?
Fő termékeinket, például a matracokat, paplanokat, párnákat, bútorokat, lepedőket és törülközőket BASIC, PLUS és GOLD kategóriákba soroltuk.
Ezek a kategóriák tulajdonképpen a vásárlók költségvetéséhez igazodnak:
Ha jó ár-érték arányú terméket keres, akkor a BASIC kategóriából válasszon.
Ha szélesebb választékot és jobb minőséget keres elérhető áron, akkor a PLUS kategóriából válasszon.
Ha a legjobb anyagokból készült, csúcsminőségű, de nem aránytalanul drága terméket keres, akkor a GOLD kategóriában nézzen szét.

4. Online rendelés kézbesítés

Mikor érkezik meg a rendelésem?
Ha nagyméretű terméket (matracot, bútort, ágyat stb.) rendelt, és azt a mi szállítmányozási cégünk szállítja le, akkor a cégtől a kézbesítés napján telefonos értesítést kap a kézbesítés várható időpontjáról.
Ha kisebb terméket rendelt, ez csomagküldeményként lesz kézbesítve. Rendelése szállítási állapotát nyomon követheti a csomag nyomkövetési száma segítségével (ennek hivatkozása megtalálható az e-maileben megküldött számlán).

Visszavihetem a terméket a JYSK áruházba?
Igen, ha meggondolja magát, bármikor visszaviheti a terméket hagyományos áruházainkba, de a cseréjét is kérheti. Ez valamennyi online vásárolt termékre vonatkozik. Az elállási jogról a Vevőszolgálat pontban találhat részletes tájékoztatást.

Van rá mód, hogy az online rendelt terméket egy JYSK áruházban vegyem át?
Nem, a JYSK.hu webáruházban rendelt termékeket nem lehet hagyományos áruházban átvenni. Hagyományos áruházban vásárolva azonban rendelhet olyan terméket (például matracot), amelyet az adott boltban vesz majd át.

Magyarországon kívülre is kiszállítják a rendelésemet?
Nem, Magyarországon kívüli címre nem rendelhet terméket. Csak az országon belül szállítunk.

Törölhetem a rendelés egy részét?
Igen, törölheti a rendelés egyes tételeit, de akár az egész rendelést is. Forduljon hozzánk írjon nekünk innen (ne felejtse el megadni a rendelés számát).

Bővíthetem a rendelést, ha azt már elküldtem a JYSK.hu webhelyen?
Nem, erre sajnos nincs mód. Elküldhet egy további rendelést a JYSK.hu webhelyen, vagy kérheti az eredeti rendelés törlését, és létrehozhat egy újat – ily módon nem kell kétszer fizetnie a szállításért. Ha törölni szeretne egy rendelést írjon nekünk innen (ne felejtse el megadni a rendelés számát).

5. Fizetés

Milyen fizetési lehetőségeket kínál a JYSK.hu?
A JYSK.hu webhelyen vásárolt termékekért fizethet banki átutalással vagy az alábbi bankkártyákkal (a kártyahasználat költségeit a JYSK fedezi). Lehetőség van arra is, hogy a vételárat utánvétellel, a kézbesítéskor rendezze.

Visa/Visa Electron, Master Card, Maestro, Amex



6. Rendelés visszaigazolása

Rendben van a rendelésem? (Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?)
Előfordulhat, hogy levelezőrendszere tévesen levélszemétnek nézte a rendelést visszaigazoló üzenetet. Minden tőlünk telhetőt megteszünk ennek megakadályozására, de ezt rendkívül nehéz minden egyes esetben biztosítani, mivel nagyon sokféle címre küldünk visszaigazolásokat. Nézze meg az e-mail fiók Levélszemét (Spam) mappáját. Ha a visszaigazolás ide futott be, megjelölheti a levelezőrendszerben, hogy nem levélszemétről van szó, így a további visszaigazolások már egyenesen a Bejövő mappába érkeznek.

7. Ajándékutalványok

A JYSK.hu webáruházban is felhasználhatom a JYSK ajándékutalványom?
Nem, egyelőre sajnos nem lehet JYSK ajándékutalvánnyal vásárolni a JYSK.hu webáruházban.

Vásárolhatok JYSK ajándékutalványt a JYSK.hu webáruházban?
Nem, egyelőre sajnos nem lehet JYSK ajándékutalványt vásárolni a JYSK.hu webáruházban.

8. Árgarancia

Milyen árgaranciát vállal a JYSK?

Árgaranciánk biztosítja, hogy ha megvásárol egy terméket, és azt később a JYSK web- vagy hagyományos áruházai alacsonyabb áron kínálják, akkor ajándékutalvány kibocsátásával kompenzáljuk a különbséget. Ilyen esetben az ajándékutalvány átvételéhez keressen fel egy JYSK áruházat. Az árbiztonság-garancia a vásárlástól számított 30 napig érvényes. Ne felejtse el magával vinni a számlát. Árbiztonság-garanciánk nem vonatkozik a kerti bútorokra, a minta darabokra és a karácsonyi termékekre a szezon vége után.

9. Egyéb témák és kérdések

Lehetséges előjegyzést felvenni?
Törekszünk arra, hogy minden vásárlói igényt kielégítsünk üzleteink raktérkészletéből. Amennyiben az Ön által keresett termékből nincs raktárkészlet az üzletben kollegáink kérésre tudnak előjegyzést készíteni. Ilyen esetben a termék kifizetése csak a megérkezéskor válik szükségessé. A termék üzletbe érkezését követően telefonon értesítik kollégáink.

Házhozszállítás üzleteinkből
Ha azt szeretné, hogy házhoz szállítsuk valamelyik üzletünkben vásárolt termékeket, kérjük, forduljon bizalommal üzleteink munkatársaihoz, akik készséges felvilágosítást adnak. További információ