Bízunk abban, hogy minden online szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdésére választ talál, vonatkozzon kérdése pl. fizetési módokra, Click&Collect szolgáltatásunkra, online rendelés törlésére vagy módosításra. Amennyiben nem talált választ kérdésére, kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Az ajándékkártyákat az összes magyarországi JYSK áruházban, illetve webshopunkban fel lehet használni.A kártyák a kiállítástól számítva 5 éven belül érvényesek és tetszőleges összegel tölthetők fel. A rajtuk található összeg több részletben is elkölthető. A káryták egyenlegéről vevőszolgálatunk vagy áruházaink tudnak naprakész információt adni.
Elveszett ajándékkártyát pótolni nem tudjuk,
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
A rendelési folyamat során választhat JYSK ajándékkártyával történő fizetést, kiegyenlítheti rendelésének vételárát a weboldalon bankkártyával -a PayU rendszerén keresztül- továbbá választhat utánvéttel történő fizetést mely során készpénzben és bankkártyával egyaránt kifizetheti rendelését. .
Elfogadott kártyatípusok: Visa, Mastercard
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Áruházban történt vásárlás esetén:
Rendelése törléséhez lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal e-mailben, chaten vagy telefonon és kérjük a adja meg a rendelés helyét, illetve a rendelés azonosítószámát.
Amennyiben a rendelését áruházunkban előre kifizette, úgy kérjük fáradjon be személyesen abba a JYSK áruházba, ahol a rendelését munkatársaink rögzítették és feltétlen vigye magával a kapott nyugtát.
Webáruházunkban történt rendelés esetén:
A JYSK.hu-n keresztül elkészített rendelése törléséhez lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal e-mailben, telefonon vagy chaten keresztül. Kérjük a törléshez készítse elő rendelésszámát és/vagy e-mail címét melyet a rendeléskor megadott.
Kifizetett rendelések esetében szükség lehet a bankszámlaszámára is a mihamarabbi visszautaláshoz.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Igen, a JYSK.hu webshopjában 23.000Ft feletti rendelések esetén választható átvételi pontnak áruházaink egyike is.
Ezeket a rendeléseket a weboldalon keresztül kérjük, hogy előre fizessék ki majd várhatóan 4-12 munkanapon belül a kiválasztott áruházban átvehető lesz a rendelés.
A rendeléseknél a termékek nem az áruház készletéből kerülnek kiadásra, így szállítási idővel minden esetben számolni kell.
Ha a készletellenőrzés során úgy látja, hogy a kiválasztott áru elérhető az áruházban, úgy választhatja a rendelés helyett a "Foglalja le online, vegye át az áruházban" opciót is, így akár 30 percen belül félre tudjuk tenni a terméket.
Néhány termék azok csomagolási sajátosságai, méretük vagy súlyuk miatt nem rendelhetők ilyen módon.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Az áruház visszajelzését követően, legkésőbb a következő napon, nyitvatartási időben át kell vennie a termékeket. Például ha hétfőn foglalja le, akkor legkésőbb kedden kell átvennie mielőtt az áruház bezár.
Amennyiben foglását nem tudja átvenni a megadott időn belül, kérjük lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Szombat: 09:00 - 17:00