Kosár

A kosara üres

Kosár

A kosara üres

Online rendelésekkel kapcsolatos kérdések

Bízunk abban, hogy minden online szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdésére választ talál, vonatkozzon kérdése pl. fizetési módokra, Click&Collect szolgáltatásunkra, online rendelés törlésére vagy módosításra. Amennyiben nem talált választ kérdésére, kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.

Click & Collect - foglalja le online és vegye át az áruházban

Az áruház nem tájékoztatott engem, hogy a rendelésem készen áll az átvételre?

+
Amennyiben nem lépett Önnel kapcsolatba az áruház 30percen  belül a rendelés elkészítését követően, érdemes kapcsolatba lépnie az áruházzal, hogy foglalásával kapcsolatban pontos tájékoztatást kapjon.

Áruházkereső

 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hogyan használjam a Click & Collect-et?

+
  • Keresse meg a terméket, amit le szeretne foglalni.
  • Kattintson a "Foglalás és átvétel az áruházban" gombra.
  • Válassza ki azt a JYSK áruházat, ahol át szeretné venni a terméket.
  • Töltse ki a szükséges mezőket és véglegesítse a foglalást.
  • 30 percen  belül SMS vagy email értesítést fog kapni arról, hogy átveheti a termékeket.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mennyi ideig vehetem át Click & Collect foglalásom?

+
Az áruház visszajelzését követően, mely a foglalás sikeres összekészítésére vonatkozik, legkésőbb a következő napon, nyitvatartási időben át kell vennie a termékeket. Például ha hétfőn foglalja le, akkor legkésőbb kedden kell átvennie mielőtt az áruház bezár.
Amennyiben foglását nem tudja átvenni a következő napon, kérjük, lépjen kapcsolatba áruházunkkal.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Miért nem tudok minden termékre Click&Collect foglalást készíteni?

+
Click&Collect szolgáltatásunk minden áruházban elérhető, készlettel rendelkező termékünkre igénybe vehető. Amennyiben a kiválasztott termékből nincs készlet az adott áruházban, személyes felkeresésé és telefonos megkeresés során előrendelést készítünk. Esetleg választhat másik áruházat az Ön közelében.
Csak online kapható, készlettel nem rendelkező és egyes kifutó vagy vegyes színű/formájú modellek esetén a szolgáltatás nem vehető igénybe.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Fizetés

Cég nevére szeretnék számlát kérni?

+
  • Minden online rendelés esetében digitálisan hitelesített számlát küldünk vásárlóinknak.
  • Online rendelési felületünk lakossági igényeknek megfelelően lett megtervezve. Annak érdekében, hogy számlája megfelelő cég nevet tartalmazzon, kérjük a "Cégnév" sorba írja be a szükséges adataokat, majd az ezután megjelnő  "Adószám" sorba tudja adószámát beírni. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hol használhatom a JYSK ajándékkártyát?

+
Az ajándékkártyákat az összes magyarországi JYSK áruházban, illetve webshopunkban is használhatja.
 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mikor kapom meg rendelésem számláját?

+
Megrendelése számláját e-mail üzenetben kézbesítjük egyből azt követően, hogy rendelése összekészítésre került és útjára indult központi raktárunkból.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Miként fizethetem ki online rendelésem?

+

A rendelési folyamat során választhat JYSK ajándékkártyával történő fizetést, kiegyenlítheti rendelésének vételárát a weboldalon bankkártyával -a PayU rendszerén keresztül-  továbbá választhat utánvéttel történő fizetést mely során készpénzben és bankkártyával egyaránt kifizetheti rendelését. .


Elfogadott kártyatípusok: Visa, Mastercard

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mit jelent a JYSK árgarancia?

+

Árgarancia


Fontos számunkra, hogy vásárlás előtt, közben és után is biztonságban érezze magát a JYSK-nél. Ezért minden termékünkre Árgaranciát vállalunk.

Ha megvásárol egy terméket a JYSK-ben, és azt a vásárlást követő 30 napon belül (a JYSK-ben vagy más áruházban) alacsonyabb áron találja meg, akkor ajándékutalvány kibocsátásával kompenzáljuk a különbséget. Az ajándékkártyát felhasználhatja a JYSK-hu-n és minden magyarországi JYSK áruházban. Az árak összehasonlításában minden magyarországi fizikai és webáruházat figyelembe veszünk.

Az Árgarancia feltételei:
• Minden azonos termékre vonatkozik. Lásd még az alábbiakban a "Kivételek" részt
• Az árgarancia-igényt a vásárlás vagy a kézbesítés dátumától számított 30 napon belül kell benyújtani
• Az egyeztetendő árnak az Árgarancia-igénylés időpontjában érvényesnek kell lennie
• A JYSK-ben történt vásárlást nyugtával vagy számlával igazolnia kell
• Igazolnia kell a versenytárs ajánlatát. Például: reklámújság, link az ajánlathoz, stb.

Kivételek:
• Azokra a termékekre, amelyek nem azonosak, nem vonatkozik az Árgarancia. A terméknek azonos modellnek kell lennie, azonos műszaki leírással, ugyanaz a márka/gyártó, azonos színű, azonos méretekkel, azonos kiegészítőkkel, azonos tartalommal stb. - tehát 100%-ban azonos/megegyező terméknek kell lennie.
Az árgarancia nem terjed ki a törlendő termékekre, nyitási és újranyitási akciókra, bemutató termékekre, speciális méretre rendelt termékekre, szezonvégi kiárusításra
• Az árgarancia nem terjed ki olyan szolgáltatásokra, mint a kiszállítás és a különleges házhozszállítási ajánlatok stb.
• Az árgarancia csak magánszemélyekre vonatkozik.

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal [https://jysk.hu/customer-service], vagy látogasson el üzletünkbe az árgarancia igénybevételéhez.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mit tartalmaz online rendelésem számlája?

+
Az elektronikus számla tartalmazza a megrendelt termék adatait és mennyiségét, a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, számlázási és szállítási címet, a termék árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget és a JYSK vevőszolgálat elérhetőségeit.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Rendelés módosítása vagy törlése

Hogyan törölhetem a rendelésemet?

+

Áruházban történt vásárlás esetén:
Rendelése törléséhez lépjen kapcsolatba azzal az áruházzal, ahol rendelését elkészítette. Kérését elküldheti e-mail üzenetben vevőszolgálatunkra is, ahol gondoskodunk annak továbbításról.

Webáruházunkban történt rendelés esetén:
A JYSK.hu-n keresztül elkészített rendelése törléséhez lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal e-mailben, telefonon vagy chaten keresztül. Kérjük a törléshez készítse elő rendelésszámát és/vagy e-mail címét melyet a rendeléskor megadott. 

Kifizetett rendelések esetében szükség lehet a bankszámlaszámára is a mihamarabbi visszautaláshoz. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Mikor szállítják ki online rendelésem?

+
A JYSK online rendelését legkésőbb 30 napon belül kiszállítjuk a vásárlás napjától számítva.

Kisebb termékek -  csomagküldemény esetén – pl. ágytakaró, törölköző, ágynemű
  • Csomagküldemény esetén a megrendelt termék kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 3-5 munkanap között valósul meg. 
  • A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.
  • A megrendelés időpontjáról a szállítás napján kora reggel a megadott email címen értesítést kap
  • Partnerünk: MPL
Nagyobb termékek – teherszállítás estén – pl. matrac, ágy, egyéb bútorok
  • Teherszállítás esetén a megrendelt termék kiszállítása várhatóan a rendelés elkészítését követő naptól számított 5-12 munkanap között valósul meg.
  • A kiszállítás hétköznap 07:00 ás 19:00 között történik.
  • A szállítást megelőző napon telefonszámára SMS vagy telefonos értesítést kap a rendelés érkezésének időpontjáról. A szállítás napján szállítópartnerünk a kézbesítés előtt 1-2 órával korábban kapcsolatba lép Önnel.
  • Partnerünk: HDT

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Módosíthatok a rendelésemen?

+
Áruházban történt vásárlás esetén
  • Rendelése módosításához lépjen kapcsolatba azzal az áruházzal, ahol rendelését elkészítettük.
Webáruházunkban történt rendelés esetén
  • Néhány árut töröltethet rendeléséből amennyiben rendelése elkészítését követően telefonon azonnal kapcsolatban lép vevőszolgálatunkkal. A rendelés módosítása később, kiemelten a számla kiküldését követően nem lehetséges.
  • A teljes rendelést töröltetheti. Ehhez lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
  • Rendeléséhez további tételt hozzá adni nem tudunk. A hiányzó termékekre egy új rendelés elkészítését javasoljuk a JYSK.hu-n keresztül, mely nem összevonható az előző rendeléssel. Esetleg kérheti már meglévő rendelése törlését és elkészíthet egy új rendelést, mely minden terméket tartalmaz.
  • Ha törölni szeretné online rendelését, kérjük, lépjen kapcsolatba a JYSK vevőszolgálatával a vevoszolgalat-hu@jysk.com e-mail címen, chaten vagy a 06 1 701 4222-es telefonszámon.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Nem kaptam meg a rendelésem visszaigazolását?

+
  • Amennyiben sem SMS, sem email visszaigazolást nem kapott rendelésével kapcsolatban, nagy valószínűséggel a rendelés jóváhagyása nem történt meg. Ez esetben készítse el rendelését ismételten és a rendelés utolsó lépésében erősítse meg vásárlását.
  • Amennyiben csak SMS értesítést kapott, kérjük ellenőrizze, hogy visszaigazolása nem került-e a levélszemét közé. Ha ott sem találja, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
  • Amennyiben csak email értesítést kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Van rá mód, hogy az online rendelt terméket egy JYSK áruházban vegyem át?

+

Igen, a JYSK.hu webshopjában 23.000Ft feletti rendelések esetén választható átvételi pontnak áruházaink egyike is. 

Ezeket a rendeléseket a weboldalon keresztül kérjük, hogy előre fizessék ki majd várhatóan 4-12 munkanapon belül a kiválasztott áruházban átvehető lesz a rendelés. 

A rendeléseknél a termékek nem az áruház készletéből kerülnek kiadásra, így szállítási idővel minden esetben számolni kell.

Ha a készletellenőrzés során úgy látja, hogy a kiválasztott áru elérhető az áruházban, úgy választhatja a rendelés helyett a "Foglalja le online, vegye át az áruházban" opciót is, így akár 30 percen belül félre tudjuk tenni a terméket.   

 

Néhány termék azok csomagolási sajátosságai, méretük vagy súlyuk miatt nem rendelhetők ilyen módon. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

VEVŐSZOLGÁLATUNK ELÉRHETŐSÉGEI

  • Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00
  • Szombat: 09:00 - 16:00
  • Vasárnap: Zárva
Telefon: 06-1-701-4222Áruházaink nyitvatartását itt találja.