Elállási jog, csereszolgáltatások és panaszkezelés

Csere szolgáltatással kapcsolatos információk, elállási jogával vagy panaszának ügyintésésére vonatkozó kérdéseire választ talál a következő felsorolásban. Amennyiben a itt nem talált választ kérdésére, örömmel fogadjuk megkeresését vevőszolgálatunkon.

Csere szolgáltatások és elállás

Hogyan mondhatom le rendelésem a kiszállítást megelőzően?

+

Online rendelésének törlését Vevőszolgálatunktól kérheti e-mailben a vevoszolgalat-hu@jysk.com címen, chaten vagy akár telefonon is. Kérjük a rendelés lemondásánál hivatkozzon a rendelési azonosítószámra. A lemondott rendelésről rendszerünk automatikus e-mailes visszaigazolást küld vásárlóinknak. 

Amennyiben előre fizetett rendelést szeretne lemondani, úgy a leggyorsabb visszatérítés érdekében kérjük készítse elő/ írja meg azt a bankszámlaszámot ahova a visszatérítést kéri. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hol találom az elállási jogommal kapcsolatos részletes tájékoztatást?

+
Elállási jogával kapcsolatos részletes tájékoztatáshoz kattintson ide

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Milyen lehetőségem van elállni vásárlásomtól?

+

TERMÉKEINKET BÁRMEDDIG VISSZAVESSZÜK FOGYASZTÓINKTÓL

A vásárláskor kapott eredeti nyugtával visszahozott termékekre korlátlan ideig teljes pénzvisszafizetést adunk fogyasztóinknak. Ez az áruházban és az online vásárolt termékekre egyaránt érvényes. 

 

  • Ha nincs meg a vásárláskor kapott eredeti nyugta, akkor más terméket vagy ajándékkártyát ajánlunk fel a megvásárolt termék helyett. A nyugta nélküli visszavásárlás, a termék elmúlt 60 napban érvényes legalacsonyabb árán történik. 
  • Ha a visszahozott termék sérült, vagy a használata miatt jelentősen csökkent az értéke, akkor fenntartjuk a jogot a visszatérített összeg csökkentésére vagy a visszavásárlás elutasítására. 
  • Egyedi termékek, például méteráruk és speciális méretű matracok vagy ruhásszekrények esetében rendszerint csökkentett visszatérítési értékkel kell számolni. 
  • Az eredeti szállítási díjat visszatérítjük. A visszaszállítás költsége a vásárlót terheli. 
  • Ezen túl, GOLD matracainkra 100 napos kipróbálási lehetőséget biztosítunk. Kattintson ide és tudjon meg többet GOLD matracainkról.  
Visszaadhatja vagy kicserélheti termékét bármelyik magyarországi JYSK áruházunkban, ezzel megspórolva a szállítási költséget. Vigye be a terméket eredeti csomagolásában - amennyiben az elérhető - valamelyik JYSK áruházba. Ne feledje magával vinni a nyugtát! A másik lehetőség, hogy a JYSK-re bízza a visszaszállítást. Ehhez ki kell töltenie az elállási nyilatkozatot  vagy felvenni a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal. Ebben az utóbbi esetben a visszaszállítás költsége a vásárlót terheli. 

Kérjük vegye figyelembe, hogy az olyan egyéb szolgáltatások költségét, mint a rakodás díja, nem áll módunkban visszatéríteni, amennyiben a kiszállítás és rakodás már megtörtént. 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Online vásárlástól való elállás esetén mikor kapom vissza a pénzemet?

+
Amennyiben a vásárlástól valamelyik áruházunkban áll el, a termék árát azonnal visszafizetjük.
Abban az esetben, ha vevőszolgálatunk segítségét kérte a vásárlástól való elállásban a termék vételára annak raktárunkba érkezését követően kerül visszautalásra. Legkésőbb a termék elszállítását követő 14 napon belül.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Panasz

Egy ideje használom a terméket és probléma merült fel vele – mit tehetek ilyenkor?

+
A vásárlót az összes termék tekintetében 2 éves szavatossági jog illeti meg. A JYSK számos magasabb minőségű paplanjára és matracára meghosszabbított szavatosságot vállal. 
Amennyiben minőségi kifogása lenne a nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban, kérjük, hozza vissza áruházunkba a kérdéses terméket és a vásárláskor kapott nyugtát. Ezt a vásárlás helyétől függetlenül bármelyik áruházunkban megteheti.
Amennyiben problémáját/panaszát email-ben szeretné eljuttatni hozzánk, kattintson a következő linkre.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hogyan pótolhatom a hiányzó összeszerelési útmutatót?

+
Amennyiben nem kapott összeszerelési útmutatót egy szerelést igénylő termékhez, weboldalunkat felkeresve a termékhez "Termékinformáció" alatti "Összeszerelési útmutató" linkre kattintva eléri azt.  
Ha nem találja, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal, hogy e-mail üzenetben elküldhessük Önnek.
 

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Hol jelenthetem be panaszomat?

+
Amennyiben a JYSK-nél vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban kifogással kíván élni, azt megteheti a lenti linkre kattintva email üzenetként, vagy bejelentheti a következő elérhetőségeken.

Ügyfélszolgálat e-mail címe:     vevoszolgalat-hu@jysk.com
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 701 42 22 (Hétfő - Péntek: 09:00 – 17:00 Szombat 09:00 - 17:00)
Ügyfélszolgálat postacíme:      2233 Ecser, Lars Larsen út 1.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Nem kaptam meg minden megrendelt terméket – mit tehetek ilyenkor?

+
Mindent megteszünk, hogy rendelése hiánytalanul, a lehető legrövidebb időn belül megérkezzen Önhöz. A felmerült probléma mielőbbi orvoslása érdekében kérjük, jelezze vevőszolgálatunk felé a fent található linken.

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.

Sérült csomagot szállított ki a futár részemre – mit tehetek ilyenkor?

+

Amennyiben a megrendelt termék csomagolásával kapcsolatban kifogása támad, vagy sérülten érkezik Önhöz, kérjük a következők szerint járjon el:

Önnek lehetősége van megtagadni a sérült csomag átvételét. Kérjük ha így döntött, ezt jelezze vevőszolgálatunk felé, ezt követően gondoskodunk egy új, hibátlan csomag kiküldéséről.

Amennyiben a csomagolás sérülése kisebb mértékű és látszólag a termék nem sérült a csomagoláson belül, dönthet úgy hogy a terméket átveszi. 
Amennyiben a kibontást követően a termék mégis sérült, kérjük, készítsen képet a problémáról és e-mailben küldje el vevőszolgálatunkra. Ezt követően gondoskodunk a hibás termék cseréjéről vagy a sérült alkatrész pótlásáról.

Ha a termék csomagolása látszólag hibátlan, de a kibontást követően a termék mégis sérültnek bizonyul, úgy kérjük szintén fényképpel dokumentálva jelezze felénk e-mailben a hibát, hogy mihamarabb orvosolhassuk a történteket.  

Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.