
Vevőszolgálatunk elérhetőségei
- Hétfő - Péntek: 09:00 - 19:00
- Szombat: 09:00 - 17:00
- Vasárnap: 09:00 - 17:00
Áruházaink nyitvatartását itt találja.
Kosár
Kosár
Bízunk abban, hogy minden online szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdésére választ talál, vonatkozzon kérdése pl. fizetési módokra, Click&Collect szolgáltatásunkra, online rendelés törlésére vagy módosításra. Amennyiben nem talált választ kérdésére, kérjük, lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal., plain_text
Rendelés módosítása vagy törlése
Válasz
A JYSK online rendelését legkésőbb 30 napon belül kiszállítjuk a vásárlás napjától számítva.
Kisebb termékek - csomagküldemény esetén – pl. ágytakaró, törölköző, ágynemű
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Áruházban történt vásárlás esetén:
Rendelése törléséhez lépjen kapcsolatba azzal az áruházzal, ahol rendelését elkészítette. Kérését elküldheti email üzenetben vevőszolgálatunkra is, ahol gondoskodunk annak továbbításról.
Webáruházunkban történt rendelés esetén:
A JYSK.hu-n keresztül elkészített rendelése törléséhez lépjen kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Áruházban történt vásárlás esetén
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Nem, a JYSK.hu webáruházban rendelt termékeket nem lehet hagyományos áruházban átvenni.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Click & Collect - foglalja le online és vegye át az áruházban
Válasz
Amennyiben nem lépett Önnel kapcsolatba az áruház egy órán belül a rendelés elkészítését követően, érdemes kapcsolatba lépnie az áruházzal, hogy foglalásával kapcsolatban pontos tájékoztatást kapjon.
Áruházkereső
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Az áruház visszajelzését követően, mely a foglalás sikeres összekészítésére vonatkozik, legkésőbb a következő napon, nyitvatartási időben át kell vennie a termékeket. Például ha hétfőn foglalja le, akkor legkésőbb kedden kell átvennie mielőtt az áruház bezár.
Amennyiben foglását nem tudja átvenni a következő napon, kérjük, lépjen kapcsolatba áruházunkkal.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Click&Collect szolgáltatásunk minden áruházban elérhető, készlettel rendelkező termékünkre igénybe vehető. Amennyiben a kiválasztott termékből nincs készlet az adott áruházban, személyes felkeresésé és telefonos megkeresés során előrendelést készítünk. Esetleg választhat másik áruházat az Ön közelében.
Csak online kapható, készlettel nem rendelkező és egyes kifutó modellek esetén a szolgáltatás nem vehető igénybe.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Fizetés
Válasz
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Az ajándékkártyákat az összes magyarországi JYSK áruházban használhatja, kivéve webáruházunkat.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
A rendelési folyamat során választhat bankkártyával történő vagy utánvétes fizetési módok közül.
Elfogadott kártyatípusok: Visa, Mastercard
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Megrendelése számláját email üzenetben küldjük ki, rendelése összekészítésre került raktárunkban.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.
Válasz
Az elektronikus számla tartalmazza a megrendelt termék adatait és mennyiségét, a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, számlázási és szállítási címet, a termék árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget és a JYSK vevőszolgálat elérhetőségeit.
Kérdésére nem talált választ? Írjon vevőszolgálatunknak.