Általános Szerződési Feltételek

Az alábbi vásárlási és szállítási szabályok érvényesek minden magyarországi JYSK áruházból és a JYSK.hu webshopjából Magyarország teljes területére történő házhozszállításra egyaránt. Minden vásárlási szerződés a JYSK Magyarország áruházaiban és a JYSK.hu oldalon magyar nyelven készül. 

A Szolgáltató adatai:

Cégneve: JYSK Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Cégjegyzékszáma: 13-09-220254

Adószáma:13353298-2-44

Székhelye és postai címe: 2233 Ecser, Lars Larsen út 1.

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 (1) 701 4222

Ügyfélszolgálat e-mail címe: vevoszolgalat-hu@jysk.com

EUTR azonosító: AA6431880

Jelen ÁSZF 2018.05.01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et, amely módosításokat a weboldalon közzéteszi. Vásárlók a jysk.hu weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás érvényes.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a webáruház, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak meghatározása tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elker. tv.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet. A vonatkozó jogszabályok rendelkezései a felek külön kikötése nélkül is irányadók.

A Szolgáltatónak semmilyen magatartási kódex nem áll a rendelkezésére, továbbá ezeknek nem veti alá magát.

A webáruházban történő vásárlással a Szolgáltató, mint eladó és a Vásárló, mint vevő között adásvételi szerződés jön létre. A webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vásárló magára nézve kötelezően elfogadja a jelen ÁSZF-et, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz. A szerződéskötés nyelve a magyar.

A Szolgáltató webáruházában elérhető termékek tulajdonságai és azok árai megegyeznek a Szolgáltató üzleteiben megtalálható termékekkel, illetve azok áraival. Amennyiben valamely termék csak a Szolgáltató üzletében vagy csak a webáruházban érhető el, e tény az adott termékre vonatkozó információk között feltüntetésre kerül.

A webáruházban közzétett termékek egyes esetekben megadott dátumig vagy a készlet erejéig állnak rendelkezésre. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a webáruházban közzétett termékekből teljes készlet álljon rendelkezésre és a Vásárlót a termék elérhetőségéről megfelelően tájékoztassa. Mindazonáltal a Szolgáltató kizárja a felelősségét arra az esetre, ha bármilyen rajta kívül álló okból a termék elérhetőségéről nem tud gondoskodni.

A webáruházban minden termék képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a Vásárló számára a termék kiválasztását. Mindemellett felhívjuk a figyelmét arra, hogy a weboldalon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól.

A webáruházban közzétett termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a termékek használatára vonatkozó utasításokat a konkrét termék információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy a termék részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a webáruházban vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.

A webáruházban történő vásárlással, a meghirdetett termékekkel kapcsolatos kérdései, észrevételei esetén, a „Szolgáltató adatai” között és az ügyfélszolgálati elérhetőségeken keresztül kaphat további tájékoztatást.

Ahol jelen ÁSZF fogyasztót említ, azon a Ptk. és a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályok szerint meghatározott fogyasztót kell érteni. 

A vásárlás menete a jysk.hu weboldalon

A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen ÁSZF-ben leírtak szerint a megrendeléssel a Vásárló vételi ajánlatot tesz, amelynek visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés a Szolgáltató és a Vásárló között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a szerződés az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. A Szolgáltató a szerződést – annak száma szerint – legfeljebb a vásárlás napjától számított 5. év utolsó napjáig tartja nyilván.

A jysk.hu weboldalon található webáruházban történő vásárlás menete a következő:

  1. Termék kiválasztása és kosárba helyezése a „Hozzáadás a kosárhoz” menüpontra kattintással.
  2. Vásárlás befejezése a kosár jobb oldalán elhelyezkedő „Pénztár” menüpontra kattintással.
  3. Vásárláshoz szükséges adatok megadása (Vásárló neve, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma).
  4. Megvásárolt termékek kifizetése bank- vagy hitelkártyával, vagy utánvétes fizetési mód választása. 
  5. Sikeresen teljesített fizetést követően kinyomtathatja megrendelési számát.
  6. A megrendelést követően e-mailben visszaigazolást küldünk a Vásárló részére.
  7. A megrendelt termék feladását követően e-mailben számlát küldünk a Vásárló részére.

A termékek lényeges tulajdonságairól azok képére kattintva és azok leírásában kaphat a vásárlást elősegítő részletesebb információkat. Amennyiben több terméket kíván megrendelni, akkor a kosár tartalmának megjelenését követően térjen vissza a termékek közé és válasszon további termékeket. Amikor a terméket kiválasztotta és kosárba helyezte, megjelenik a kosarában lévő termékek listája, mennyisége és bruttó ára. Ebben az esetben lehetősége van a mennyiség módosítására vagy termék törlésére.

A Szolgáltató a megrendelést csak akkor fogadja el, amennyiben a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt kitölti (lásd. 3. pont). A Szolgáltató a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Amennyiben a Vásárló a hibás adatbevitelről tudomást szerez, jogosult és egyben köteles a helyes adatokat haladéktalanul a Szolgáltató tudomására hozni az ügyfélszolgálat elérhetőségein.

Legutóbb frissítve: 2025-06-16

1. A termékek árai

Minden termék ára feltüntetésre kerül a kategóriák oldalain, a termék saját oldalán és a bevásárlókosárban is. 

  • A termékek árai között nincsen különbség a JYSK Magyarország áruházai és a www.jysk.hu webshopja között
  • Az árak az ÁFA-t és egyéb adókat tartalmazzák
  • Az árak nem tartalmazzák a házhozszállítás díját. Házhozszállításokról itt tájékozódhat.
  • A termék elérhetőségével kapcsolatos, árazási, valamint nyomtatási hibával – ideértve a nyomtatott anyagokban való és weboldalon szereplő hibás információközléseket – kapcsolatban a Szolgáltató a tudomásszerzést követően haladéktalanul gondoskodik a hiba megszüntetéséről. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleges rendszerhiba miatt megjelenő „0" Ft-os vagy „1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a Szolgáltató a Vásárló által megfizetett teljes vételár és szállítási költség visszatérítéséről gondoskodik. Minden ár aktuális és rendszeresen frissítésre kerül.
  • A feltüntetett árak a vásárláskor fizetendő árakat jelölik.
  • Árgarancia: Tudjon meg többet árgaranciánkról
  • Abban az esetben, ha egy termék ára tévesen szerepel, úgy nem tudjuk garantálni annak kiszállítását a feltüntetett áron. Ilyen esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy töröljük rendelését. Törlés esetén a mind a szállítás díját, mind a termék árát 100%ban jóváírjuk. a Visszavételi szabályzatunk https://jysk.hu/blog/termekeinket-barmeddig-visszavesszuk alapján.

Árgarancia

Fontos számunkra, hogy vásárlás előtt, közben és után is biztonságban érezze magát a JYSK-nél. Ezért minden termékünkre Árgaranciát vállalunk. 

Ha megvásárol egy terméket a JYSK-ben, és azt a vásárlást követő 30 napon belül (a JYSK-ben vagy más áruházban) alacsonyabb áron találja meg, akkor ajándékutalvány kibocsátásával kompenzáljuk a különbséget. Az ajándékkártyát felhasználhatja a JYSK-hu-n és minden magyarországi JYSK áruházban. Az árak összehasonlításában minden magyarországi fizikai és webáruházat figyelembe veszünk. 

Az Árgarancia feltételei:

  • Minden azonos termékre vonatkozik. Lásd még az alábbiakban a "Kivételek" részt
  • Az árgarancia-igényt a vásárlás vagy a kézbesítés dátumától számított 30 napon belül kell benyújtani
  • Az egyeztetendő árnak az Árgarancia-igénylés időpontjában érvényesnek kell lennie
  • A JYSK-ben történt vásárlást nyugtával vagy számlával igazolnia kell
  • Igazolnia kell a versenytárs ajánlatát. Például: reklámújság, link az ajánlathoz, kinyomtatott online ajánlat, stb.

Kivételek:

  • Azokra a termékekre, amelyek nem azonosak, nem vonatkozik az Árgarancia. A terméknek azonos modellnek kell lennie, azonos műszaki leírással, ugyanaz a márka/gyártó, azonos színű, azonos méretekkel, azonos kiegészítőkkel, azonos tartalommal stb. - tehát 100%-ban azonos/megegyező terméknek kell lennie.
  • Az árgarancia nem terjed ki a kiárusítás és a vásár termékeire, kiállított és kifutó termékekre, áruház nyitáskor és újranyitáskor érvényes speciális árak esetén és egyedi megrendelésekre.
  • Az árgarancia nem terjed ki olyan szolgáltatásokra, mint a kiszállítás és a különleges házhozszállítási ajánlatok stb.
  • Az árgarancia csak magánszemélyekre vonatkozik.

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal, vagy látogasson el üzletünkbe az árgarancia igénybevételéhez.

MINDIG ALACSONY ÁR

Igyekszünk állandó és versenyképes MINDIG ALACSONY ÁRAKAT biztosítani a termékek minőségének megalkuvása nélkül. Előfordulhat időnként árváltozás a beszerzési árak fluktuációja, piaci körülmények és piaci verseny miatt. Azonban garantáljuk, hogy a termékeket mindig a lehető legjobb áron értékesítjük.

2. Fizetés

Bankkártya

A kosarában láthatja a termék(ek) adókkal emelt árát és a szállítás díját. Ezekből adódik össze a teljes vételár.

Vásárlását a JYSK.hu webshopjában az alábbi kártyatípusokkal fizetheti:

  • Visa
  • MasterCard

Bankkártyás fizetés esetén, vásárlóink védve vannak mindennemű szándékos vagy vétlentévedéstől. A hitelkártya-védelem segít abban is, hogy teljes visszatérítést kaphasson hitelezőjétől.

A fizetés biztonságos és titkosított csatornákon keresztül történik, annak biztosítására, hogy fizetési információit illetéktelen harmadik fél ne érje el. A fizetéseket fizetési partnereink biztosítják. Garantáljuk, hogy semmilyen hitelkártya adatot nem mentünk saját szervereinken, továbbá a JYSK Magyarország semmilyen esetben sem férhet hozzá a hitelkártya-információkhoz.

A fizetéskor az alábbi adatokra van szükségünk:

Kártyaszám (16 számjegy a bankkártya első oldaláról)
Lejárati dátum (bankkártya első oldaláról)
Biztonsági kód (3 számjegyű biztonsági kód a bankkártya hátoldalán a mágnescsík felett található a jobb oldalon)

Utánvét

Vásárolt termékeit fizetheti a kézbesítéskor is utánvételi díj ellenében

PayU

  • PayU hitel- vagy bankkártyával történő fizetés az alábbiak szerint történik:
  • a megrendelés visszaigazolása előtt a fizetés átirányításra kerül a PayU oldalára.
  • a szükséges mezőket ki kell tölteni (kártya száma, lejárati idő, tulajdonos neve, CVV kód).
  • a fizetést meg kell erősíteni.

3. Rendelés megerősítése

Rendelésének leadását követően kapni fog egy automatikus e-mailt arról, hogy rendelését fogadtuk. A visszaigazolás az alábbi információkat tartalmazza:

Miután a Vásárló a megrendelését (ajánlatát) elküldte a Szolgáltató részére, a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül megrendelési visszaigazolást küld a Vásárló által megjelölt e-mail címre. A megrendelési visszaigazolás az alábbi adatokat tartalmazza: a megrendelt termék adatait és mennyiségét, a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, számlázási és szállítási információkat, a termék árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget, az elállási joggal kapcsolatos tudnivalókat, fogyasztóvédelmi rendelkezéseket  és a JYSK ügyfélszolgálati elérhetőségeit. A visszaigazoló e-mail kizárólag arra szolgál, hogy tájékoztassa a Vásárlót a megrendelése Szolgáltatóhoz való megérkezéséről. A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 48 órán belül nem kap megrendelési visszaigazolást a Szolgáltató részéről.

  • A visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának, és a visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között.
  • A Szolgáltató a Vásárló megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el. A szerződés a Felek között ekkor jön létre. Az elfogadó e-mailben a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót egyebek mellett a szerződés létrejöttéről és a várható szállítási határidőről.
  • A szerződés létrejöttét követően a Vásárló nem jogosult módosítani a megrendelést.
  • Amennyiben a Szolgáltató a termék elérhetőségéről minden gondossága ellenére nem tud gondoskodni, úgy jogosult a szerződéskötéstől elállni. Ebben az esetben a Vásárló a megrendelés visszautasításáról kap értesítést. Az eddig az időpontig teljesített fizetések visszautalásáról a Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik. A szerződéskötéstől való elállás esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálata egyeztetési céllal felkeresheti a Vásárlót, egy esetleges más termékre történő szerződéskötés céljából.
  • Szolgáltató webáruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó megrendeléseket szolgál ki. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy nagy mennyiségű termék megrendelése esetén mennyiségi korlátozást állítson, amelyről Vásárlót az általa megadott e-mail címen értesíti.
  •  A rendelés leadását követően már nem lehetséges annak módosítása. (ugyanakkor bármikor elállhat a rendelésétől melyről itt olvashat többet Visszavételi szabályok

Amennyiben a Szolgáltató a termék elérhetőségéről minden gondossága ellenére nem tud gondoskodni, úgy jogosult a szerződéskötéstől elállni. Ebben az esetben a Vásárló a megrendelés visszautasításáról kap értesítést. Az eddig az időpontig teljesített fizetések visszautalásáról a Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik. További információ a Visszavételi szabályok alatt.

Szolgáltató webáruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó megrendeléseket szolgál ki. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy nagy mennyiségű termék megrendelése esetén mennyiségi korlátozást állítson, amelyről Vásárlót az általa megadott e-mail címen értesíti.

Ha szüksége van a rendelésének visszaigazolására, lépjen kapcsolatba Vevőszolgálatunkkal.

4. Számla

A megrendelt termék feladását követően a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre elektronikus számlát küld a Vásárló részére. Az elektronikus számla tartalmazza a megrendelt termék(ek) adatait és mennyiségét, a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, számlázási és szállítási információkat, a termék árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget és a JYSK vevőszolgálati elérhetőségeit.

Amennyiben a megrendelt termék jótállás alá esik, a jótállási jegy a számlával együtt átadásra kerül a Vásárló részére.

Az ön által megadott telefonszámon SMSben is értesítjük

5. Szállítás

1. Átvétel áruházban – nincs szállítási díj

A Click & Collect minden termékhez elérhető, amely a JYSK magyarországi üzleteiben kapható. Ha a Click & Collect lehetőséget választja, 30 percen belül kap egy üzenetet az áruháztól, amely megerősíti, hogy rendelése készen áll. A megrendelést nyitvatartási időn belül kell átvennie az üzenet kézhezvételének napján vagy az azt követő munkanapon. Fizetnie majd a rendelés átvételekor kell a JYSK Magyarország áruházában.

Az Üzletbe kézbesítés hasonló a Click & Collecthez, de az üzletekben elérhetőnél nagyobb választékhoz enged hozzáférést. Az így rendelt termékeket előre kell kifizetni majd központi raktárunkban csomagolják be és onnan szállítják ki az üzletbe, ahol Ön átveheti. A termék megérkezése a JYSK üzletbe a rendeléstől számítva várhatóan 4-12 munkanapot vesz igénybe. Az Üzletbe kiszállítás opció csak 22999,- HUF vagy nagyobb értékű vásárlás esetén érhető el.

2. Házhozszállítás

 A JYSK Magyarország csak Magyarország határain belül szállít házhoz termékeket.

Megkülönböztetünk:

- Csomagposta kisebb termékek esetén – pl.: párnák, törülközők, és ágyneműhuzatok
- Teherszállítás a nagyobb termékek esetén – pl.: matracok, ágyak és bútorok

A JYSK a házhozszállítások árát az alábbiak figyelembevételével határozza meg:

  • súly
  • térfogat
  • szállítás címe
  • egyéb szolgáltatások

Amennyiben a rendelését ellátási problémák miatt csak több szállítással tudjuk kézbesíteni, úgy minden felmerülő extra költséget állunk.

Érdemes a rendelési adatok megadásakor mobiltelefonszámot is megadni, hogy a házhozszállítást megelőzően kollégáink fel tudják venni önnel a kapcsolatot.

Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy a név és a cím helyes a kapott számlán.

Szállítási késések előfordulhatnak forgalmasabb időszakokban illetve az időjárási körülmények függvényében.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

Csomagposta (kisebb csomagok):

Csomagküldeményeket az első zárható ajtónál kézbesíti a szállítópartner, átlagosan 2-4 munkanapon belül.

Csomagpontos átvétel 
A rendszerünk által felajánlott csomagpontokra kérheti kedvezőbb díj ellenében a rendelésének kézbesítését.

Házhozszállítás 
Kérheti otthonába vagy bármely ön által megadott címre a kézbesítést.

Időpontra történő szállítás
A csomagküldeményeknél kérheti felárért, hogy egy ön által megadott 3 órás intervallumra szűkített időpontra történjen a szállítás.

Szállítási értesítések

A központi raktárunkból a szállítópartnerhez történő szállításkor a vásárló tájékoztatást kap SMS-ben a szállítási folyamat megkezdéséről. Ezzel egy időben e-mail-en keresztül elküldésre kerül a csomag nyomon követési száma, amire kattintva a szállítópartner honlapján keresztül követhető a csomag állapota. A Vásárló a megrendelést követően a rendelés száma alapján a vevőszolgálattal történő kapcsolatba lépés esetén tud érdeklődni rendelése szállításával kapcsolatban.

  • A Vásárló a termék érkezésének időpontjáról a szállítást megelőző napon késő délután/kora este az általa megjelölt e-mail címen értesítést kap a házhozszállítást végző partner elérhetőségeiről és a házhozszállítás napjáról.  Amennyiben a Vásárló számára a megjelölt időpont nem megfelelő, e tényt előzetesen jeleznie kell a Szolgáltató megbízott szállítója telefonos elérhetőségén vagy Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein.
  • A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik. 

Teherszállítás (nagyobb termékek)

Teherszállítás esetén a megrendelt termék kiszállítására várhatóan 4-12 munkanap közötti időtartamban kerül sor.

A szállítási díj a rakodást is magába foglalja. Kérjük, a szállítás előtt bizonyosodjon meg róla, hogy a termék befér a helységbe/lépcsőfordulóba/liftbe.

Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.

Ha úgy dönt, hogy eláll a vásárlástól, úgy kérjük a terméket futárjainknak szállításra kész állapotba készítse elő. Itt további információt talál a Visszavételi szabályokról, ha további kérdése lenne, vegye fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal.

Szállítási értesítések

  • A központi raktárunkból a szállítópartnerhez történő szállításkor a vásárló tájékoztatást kap SMS-ben a szállítási folyamat megkezdéséről. Ezzel egy időben e-mail-en keresztül elküldésre kerül a csomag nyomon követési száma, amire kattintva a szállítópartner honlapján keresztül követhető a csomag állapota.
  • A szállítás időpontját megelőző napon a Vásárló az általa megjelölt telefonszámra SMS értesítést kap a termék érkezésének időpontjáról egy 3 órás kézbesítési időszak meghatározásával. Amennyiben a Vásárló számára a megjelölt időpont nem megfelelő, e tényt előzetesen jeleznie kell a Szolgáltató megbízott szállítója telefonos elérhetőségén vagy Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein.
  • A szállítás napján a Szolgáltató megbízott szállítója a kézbesítés előtt 1-2 órával kapcsolatba lép Vásárlóval a szállítmány érkezésének várható időpontját illetően.
  • A kiszállítás hétköznap 07:00 ás 19:00 között történik.

Házhozszállítások átvétele

A rendelés átvételekor kérjük, figyeljen az alábbiakra:

  • bizonyosodjon meg róla, hogy a csomagok száma megegyezik a szállítólevélen\nyomon követési számon szereplő mennyiséggel
  • vizsgálja át a csomagokat, ha sérülést lát rajta, az jelezze a szállítónak 

Ha a csomagok száma kevesebb, mint a szállítólevélen\nyomon követési számon látható, jelezze a szállítónak a hiányt. Minden eltérést, bármennyire is kicsi legyen, haladéktalanul jelentse a JYSK Vevőszolgálatának

Sérült termékek

Ha a csomag/doboz csomagolása sérültnek tűnik, az alábbiakat tegye:

  • Tagadja meg a termék átvételét és kérje a szállítót, hogy készítsen jegyzőkönyvet melyben rögzítik , hogy “Sérülés miatt az átvétel megtagadva” VAGY
  • Vegye át a szállítmányt, értesítse a szállítót a sérülésről és készítsenek jegyzőkönyvet arról, hogy a termék sérülten került átadásra
  • Készítsen fényképet a sérülésről még a felbontás előtt

Így azonosítani tudjuk a sérülések okait és meg tudjuk előzni, hogy a jövőben ne fordulhassanak elő hasonló esetek.

Minden esetben, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot és jelezze a problémát a Vevőszolgálatnak

6. Elállás és csere szabályzat

A JYSKnél fogyasztóink egyszerűen visszaküldhetik vagy kicserélhetik termékeiket abban az esetben, ha a vásárlását követően meggondolják magukat.


A vásárlást igazoló nyugtával visszahozott, eredeti állapotú, sértetlen, nem használt termékekre teljesárú visszatérítést biztosítunk. Ez vonatkozik áruházainkban és webshopunkban vásárolt termékeinkre egyaránt. 

Fontos tudni:  

  • Amennyiben nem rendelkezik a vásárlást igazoló nyugtával, úgy a termék cseréjét vagy ajándékkártyán történő visszatérítést tudunk felajánlani. Ebben az esetben a termék mindenkori legalacsonyabb árát térítjük vissza. 
  • Abban az esetben, ha a visszahozott áru nem eredeti állapotú, úgy csökkentett áron vásároljuk vissza.  
  • Egyedi megrendelésre gyártott termékek melyek nem részei a kínálatnak, minden esetben csökkentett áron kerülnek visszavételre.  
  • Kiegészítő szolgáltatások (mint pl. rakodás, időablakos kézbesítés) árát nem térítjük vissza a kézbesítést követően történő elállásoknál.  

A visszahozott termékek állapota 

  • Ha a visszahozott termék sérült vagy használatából adódóan jelentős mértékben veszített értékéből, úgy fenntartjuk a jogot a visszavásárlás vagy csere elutasításához. 
  • A visszaküldéskor ügyeljen a biztonságos csomagolásra, lehetőleg az eredeti csomagolásba tegye a terméket. Így biztosíthatjuk, hogy a visszaküldött termék tovább értékesíthető marad és egy másik vásárlónk elégedetten használhatja majd. Tartsa meg a szállítópartnertől kapott dokumentumokat és ha lehetősége engedi kövesse nyomon a csomag útját a visszaszállítási csomagszám segítségével. Az eredeti csomagolás hiányában a JYSK csökkentheti a visszavétel összegét. 
  • 100napos matracpróbát ajánlunk GOLD matracainkhoz. A 100 napos GOLD matracpróba nem vonatkozik a fedőmatracokra és fekvőbetétvédőkre.  

Szállítási díj   

  • Ha áruházunkba történő visszaszállításról ön gondoskodik, úgy az eredeti rendelés szállítási díjat visszatérítjük. 
  • Ha azt szeretné, hogy a JYSK gondoskodjon a visszaszállításról, úgy az eredeti rendelés szállítási díját nem térítjük vissza, az fedezi az elszállítás költségét.  
  • Ha az eredeti rendelését nem áruházunk szerződött partnere szállította házhoz önnek, úgy a szállítási díjat nem írjuk jóvá.
  • Ha csak a rendelése egy részét szállítja vissza, nem térítjük vissza a szállítási díjat.  

A visszatérítés 

A visszatérítést lehetőségeinkhez mérten azonnal, de legkésőbb 14 napon belül kézbesítjük onnantól, hogy a visszaszállított csomagot kézhez kaptuk. Indokolt esetben mindaddig visszatarthatjuk a jóváírást, amíg nem érkezik a visszaküldött csomag, vagy amíg a visszaküldést igazoló dokumentumokat nem továbbítják részünkre. Ha nem rendelkezik a vásárlást igazoló nyugtával, úgy a jóváírást az elmúlt 60 nap legalacsonyabb ára alapján tesszük meg, JYSK ajándékkártyára töltve.   

A rendelés lemondása a nyugta kiállítása előtt 

Abban az esetben, ha a JYSK.hu oldalon leadott rendelését le szeretné mondani még a számla kiállítása előtt, kérjük lépjen kapcsoltba Vevőszolgálatunkkal és a rendelésszám alapján kérje munkatársaink segítségét.  

Ha a rendelését nem veszi át, nem számítunk fel semmilyen külön költséget.   

Hogyan lehet a rendelést visszaküldeni?  

Áruházainkban és webshopunkban vásárolt termékeinkre egyaránt igénybe vehető. 

Az elállás leggyorsabb és legegyszerűbb módja, az áruházban történő visszaszállítás.  

Amennyiben a terméket vagy termékeket visszaszállítja áruházaink egyikébe, úgy a visszatérítést azonnal megtörténik és teljes elállás esetén az online rendelés szállítási díját is visszatérítjük. Így tudjuk biztosítani a termék megfelelő külső állapotát, hogy azt újra értékesíthessük egy másik elégedett vásárlónknak. 

Szállítási díj ellenében online rendelését vissza tudjuk szállíttatani. ITT olvashat többet arról, hogyan tud a JYSK segíteni a visszaszállításában.  
Emellett használhatja még Elállási nyitakozatunkat is.  

B2B vásárlókra vonatkozó termékvisszavétel szabályait itt találja. 

7. Szavatossági és jótállási igények

  • Terméke elromlott? 
  • Hiányzik egy alkatrész? 
  • Szállítási hibás árut kapott? 
  • Más minőségi kifogása van?

- vegye fel a kapcsolatot egyik áruházunkkal és vigye magával a vásárlást igazoló nyugtát. Jelezheti panaszát Vevőszolgálatunk felé is, ebben az esetben töltse ki ezt a nyomtatványt is és csatoljon egy képet a kérdéses hibáról. Kérjük, a rendelésszámát adja meg, hogy kollégáink a lehető leggyorsabban intézkedhessenek. 

Fontos, hogy a hiba felismerését követően a vásárlónak azt mihamarabb jeleznie kell a vállalkozás felé.

1. Kellékszavatosság

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló már nem tudja érvényesíteni.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vásárló – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Vásárló kellékszavatossági igényeit a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

Fogyasztók esetében a teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban mára Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a Vásárló – választása szerint – e fejezet 1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényt a Vásárló a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében vagy önálló foglalkozás körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató a fogyasztóval kötött szerződések esetében jótállásra köteles.

A jótállási idő a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben, a fogyasztói szerződés alapján vásárolt tartós fogyasztási cikkekre kötelezően előírt, 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év 250 000 forint eladási ár felett három év. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

Amennyiben a kötelező jótállást időtartama alatt a vásárolt termék meghibásodik, a Fogyasztó ugyanazokat az igényeket érvényesítheti a Szolgáltatóval szemben, amelyeket a szavatosság esetében. Így lehetősége van - az előző pontban meghatározott sorrend szerint - kijavítást, kicserélést vagy árleszállítást kérni, illetve elállni a szerződéstől.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek

Panaszkezelés

Vásárló a termékkel, a webáruházban történő vásárlással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait a Szolgáltató Ügyfélszolgálati elérhetőségein jelentheti be. A Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei az alábbiak:

Ügyfélszolgálat postacíme: 2233 Ecser, Lars Larsen út 1.

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 (1) 701 4222

Ügyfélszolgálat e-mail címe: vevoszolgalat-hu@jysk.com

Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége:

  • Hétfő – Szombat 09:00 – 17:00

Fogyasztónak minősülő Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszát szintén a fenti elérhetőségek valamelyikén jogosult bejelenteni.

A Fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadja,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató megindokolja.

További jogérvényesítési lehetőségek

A Szolgáltató és a Fogyasztó között létrejött szerződések esetében az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a fogyasztó rendelkezésére:

  • Vásárlók könyvébe való bejegyzés. a vásárlók könyve elérhető a Szolgáltató üzleteiben. A bejegyzésre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: fogyasztói jogsértés esetén a Fogyasztónak lehetősége van panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál, aki a panasz elbírálása alapján dönt a fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról.
  • Békéltető testület: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban (fogyasztói jogvita) a Vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni. Tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltató igénybe veszi a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.

Telefon/Fax:(+36-1) 792-7881

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu 

-         Bírósághoz fordulás lehetősége: a Vásárló fogyasztó jogvitából eredő követeléseinek érvényesítése céljából bírósághoz fordulhat.

Amennyiben a JYSK Magyarország jogosnak ítéli minőségi kifogását, úgy minden felmerülő költség a JYSK-öt terheli.

Tájékoztatjuk, hogy az Európai Bizottság online vitarendezési platformján keresztül is benyújthatja panaszát. Ez különösen akkor fontos, ha ön másik EU-tagállamban lakóhellyel rendelkező fogyasztó. Nyújtsa be panaszát itt. Panasz benyújtásakor a következő e-mail címet adja meg vevoszolgalat-hu@jysk.com.

Szállítási hibák:

Amennyiben a Vásárló nem az általa megrendelt terméket kapta vagy a termék a szállítás során megsérült, kérjük igénye rendezése érdekében szíveskedjen kapcsolatba lépni a Szolgáltató ügyfélszolgálatával a megjelölt elérhetőségeken.

A termék megsérülésével vagy a tévesen kiszállított termékkel összefüggésben felmerült költségeket a Szolgáltató viseli.

8. Adatvédelmi szabályzat

A jelen Adatvédelmi szabályzat célja tájékoztatni Önt arról, hogy a JYSK (a továbbiakban: „JYSK” vagy „mi” és ennek nyelvtani alakjai) hogyan kezeli az Ön személyes adatait és kapcsolódó jogait.

Az alábbiakban ismertetett célokért és a helyi adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelésért a JYSK következő szervezetei felelnek:

  • JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, DÁNIA (a továbbiakban: „JYSK HQ”)
  • JYSK Kft., 2233 Ecser, Lars Larsen út 1., MAGYARORSZÁG (a továbbiakban: „JYSK”)

Az Adatvédelmi szabályzattal kapcsolatos kérdéseivel forduljon az Ügyfélszolgálathoz.

1. A személyes adatok célja és típusai, valamint az adatkezelés jogalapja

A következő személyes adatokat kezeljük:

CélA személyes adatok típusaiJogalap
Online vásárlás (ideértve a Click & Collect szolgáltatást és a kiszállításokat)
  • Név
  • Cég neve és adatai
  • Számlázási cím
  • Szállítási cím
  • E-mail-cím
  • IP-cím
  • Telefonszám
  • Rendelés hivatkozási száma
  • Szállítás választott céláruháza
  • Felhasználóazonosító
  • Fizetési adatok

Az adatkezelés az Önnel kötött, a JYSK-nél történő vásárlásra vonatkozó megállapodás teljesítéséhez szükséges (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének b) pontja).

Jogos érdekünk fűződik a vásárlás lebonyolításához (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja). 

Amennyiben biztonsági kérdések miatt szükségessé válik, hogy felvegyük Önnel a kapcsolatot, a megadott elérhetőségeket a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja alapján, az Általános termékbiztonsági rendelet (2023/988 EU rendelet) 35. cikk bekezdésében foglalt jogi kötelezettségünk teljesítése okán használjuk.

Kommunikáció, beleértve a személyre szabott kommunikációt, marketing célokkal
  • Név
  • Email-cím
  • Lakcím
  • A JYSK weboldalán végzett látogatási és keresési előzmények 
  • Vásárlási előzmények 
  • Sütik (cookie-k) és harmadik fél által gyűjtött információk
  • Pixelek által gyűjtött információk (eszköz, e-mail tevékenység, beleértve a megnyitásokat és kattintásokat)

Az Ön hozzájárulása (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének a) pontja).

Jogos érdekünk fűződik a szükséges információkat tartalmazó, megfelelő és releváns, személyre szabott hírlevelek biztosításához és azok adminisztrációjához (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja).

Kibővített konverziók és speciális megfeleltetés (Vásárlás esetén kibővített konverziót és speciális megfeleltetést alkalmazunk, ahol az e-mail címét és/vagy más típusú adatokat titkosított formában megosztunk a Google és a Meta vállalatokkal. További információkat itt talál: 
Google
Meta/Facebook
  • Kivonatolt (hash-elt) email cím
  • Kivonatolt (hash-elt) név
  • Kivonatolt (hash-elt) lakcím
  • Kivonatolt (hash-elt) telefonszám
Az Ön hozzájárulása (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének a) pontja).
JYSK felhasználói fiók létrehozása és fenntartása a webhelyen
  • Név
  • Cég neve és adatai
  • Felhasználóazonosító
  • Cím
  • E-mail-cím
  • Ország
  • Vásárlási előzmények
  • Kedvenc termékek
  • Jelszó (titkosított)
  • Eltérő szállítási cím

Az adatkezelés az Önnel kötött, a felhasználói fiókhoz történő hozzáférésre és a felhasználói fiók használatára vonatkozó megállapodás teljesítéséhez szükséges (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének b) pontja).

Jogos érdekünk fűződik a felhasználói fiók megfelelő regisztrációjának és adminisztrációjának biztosításához (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja). 

Felhasználói tevékenységek elemzése a webhelyen (cookie-k)
  • IP-cím
  • Felhasználói tevékenységek
  • Időbélyegzők
  • Böngészési információk, beleértve a webhelyen tett korábbi látogatásaira és beállításaira vonatkozó információkat

Az Ön hozzájárulása (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének a) pontja).

További információkkal cookie-szabályzatunk szolgál.

Hírlevél
  • Név
  • E-mail-cím
  • Irányítószám*
  • Születésnap*
  • Böngészési információk, beleértve a felhasználói tevékenységeket (regisztrációs adatok/forrás, e-mailekkel végzett tevékenységek – fogadás, megnyitás, kattintás)
  • Webhelyi tevékenységek (cookie-azonosító)
    *Nem kötelező

Az Ön hozzájárulása (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének a) pontja).

Jogos érdekünk fűződik a szükséges információkat tartalmazó, megfelelő és releváns, személyre szabott hírlevelek biztosításához és azok adminisztrációjához (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja).

„Újra készleten” emlékeztető
  • E-mail-cím
  • Készlettételek
Az Ön hozzájárulása (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének a) pontja).
Áruházkereső
  • Cím
  • Irányítószám
  • Az eszköz helymeghatározási adatai
Az Ön hozzájárulása (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének a) pontja).
Termékértékelések a webhelyen
  • Név
  • E-mail-cím
  • Értékelés
Az Ön hozzájárulása (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének a) pontja).
Vásárlói felmérések
  • Név
  • Telefonszám
  • E-mail-cím
  • Értékelés
Jogos érdekünk fűződik  szolgáltatásunk minőségének javításához (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja).

Ügyfélszolgálat és -támogatás

(telefon, email, élő chat)

  • Név
  • Cégnév
  • Számlázási cím
  • Szállítási cím
  • E-mail-cím
  • Irányítószám
  • Telefonszám
  • Felhasználóazonosító
  • Vásárlási előzmények
  • Telefonhívások rögzítése
  • Kommunikáció nyilvántartása
  • Fizetési adatok

Jogos érdekünk fűződik a megfelelő ügyfélszolgálat és -támogatás biztosításához (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja).

Az Ön hozzájárulása a telefonhívások rögzítéséhez (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének a) pontja).

Közösségi média
  • Felhasználónév/profilnév
  • Hozzászólások/reakciók
  • Profilkép
  • Kommunikáció nyilvántartása
  • A közösségi médiában végzett egyéb tevékenységek
Jogos érdekünk fűződik közösségi médiás fiókjaink adminisztrálásához, valamint a megfelelő ügyfélszolgálat és -támogatás biztosításához (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja).
Termékbiztonsági bejelentés
  • Név
  • Email-cím
  • Rendelési szám*
  • Leírás*
  • Csatolmány*

*Opcionális: Bejelentési céllal feldolgozhatunk olyan leírásokat vagy csatolmányokat, amelyek személyes információkat tartalmaznak, amennyiben szükségesnek ítéli, hogy elküldje részünkre.

Jogi kötelezettség teljesítése a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja alapján, az Általános termékbiztonsági rendelet (2023/988 EU rendelet) 9. cikke.
Zárt láncú televíziós megfigyelőrendszer
  • Kamerafelvételek

Jogos érdekünk fűződik helyiségeink, munkavállalóink és ügyfeleink biztonságának védelméhez (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja).

Kamera tájékoztató

Áruházból történő házhozszállítás 
  • Név
  • Cég neve és adatai
  • Számlázási cím
  • Szállítási cím
  • E-mail-cím
  • Telefonszám
Az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása és a szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) és b) pont).
Áruházi előjegyzés
  • Név
  • Cég neve
  • Telefonszám
  • Email cím
Az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása és a szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) és b) pont).
Vásárlók könyvébe tett bejegyzésekkel kapcsolatos adatkezelés
  • Név
  • Levelezési cím
  • Ha az érintett más kapcsolattartási adatot is megad, akkor ez az adat
Jogi kötelezettség teljesítése a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont alapján amit az 1997. évi CLV. törvény (Fgy. tv.) 17/A.§, 2005. évi CLXIV. tv.5. § (4) bek, 210/2009. (IX.29.) Korm. rendelet 25. § (5) bek. ír elő.
Minőségi kifogásokkal kapcsolatos adatkezelés
  • Minőségi kifogás azonosítószáma
  • Név
  • Lakcím
  • Ha az érintett más kapcsolattartási adatot is megad, akkor ez az adat
Jogi kötelezettség teljesítése a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont alapján, a 9/2014 NGM rendelet 4. § (1) és 6. § (1) bek. ír elő.
Fogyasztóvédelmi panaszok bejelentése online, postán vagy telefonon
  • Név
  • Lakcím
  • Ha az érintett más kapcsolattartási adatot is megad, akkor ez az adat
Jogi kötelezettség teljesítése a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont alapján, amit az 1997. évi CLV. törvény (Fgy. tv.) 17/A.§. ír elő.
B2B fiók
  • Cég adatai (amennyiben személyes adatként kezelendő)
  • Kapcsolattartó neve
  • Kapcsolattartó email címe
  • Kapcsolattartó telefonszáma

Az adatkezelés az Önnel kötött, a felhasználói fiókhoz történő hozzáférésre és a felhasználói fiók használatára vonatkozó megállapodás teljesítéséhez szükséges (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének b) pontja).

Jogos érdekünk fűződik a felhasználói fiók megfelelő regisztrációjának és adminisztrációjának biztosításához (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja). 

B2B hírlevél
  • Cég adatai (amennyiben személyes adatként kezelendő)
  • Kapcsolattartó neve
  • Kapcsolattartó email címe
  • Kapcsolattartó telefonszáma

Az Ön hozzájárulása (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének a) pontja).

Jogos érdekünk fűződik a szükséges információkat tartalmazó, megfelelő és releváns, személyre szabott hírlevelek biztosításához és azok adminisztrációjához (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja).

2. Kinek továbbítjuk a személyes adatait?

Személyes adatait megoszthatjuk azon személyekkel, a JYSK azon üzleti partnereivel és azok hatóságokkal, akiknek és amelyeknek a fent ismertetett adatkezelési célok teljesítéséhez szükségük van a személyes adatokra, illetve akikkel és amelyekkel a vonatkozó jogszabályok értelmében kötelesek vagyunk közölni az adatait.

Személyes adatainak a nevünkben történő kezeléséhez bizonyos esetekben külső adatfeldolgozókat veszünk igénybe, például biztonsági mentési vagy felhőmegoldások, illetve a JYSK által használt egyéb IT-rendszerek szolgáltatóit.

A személyes adatoknak az EU/EGT tagállamain kívülre történő továbbítása esetén a JYSK megfelelő szintű védelmet biztosít az uniós általános szerződési feltételek belefoglalásával az adatok címzettjeivel kötött megállapodásba vagy annak biztosításával, hogy a címzettek legalább különleges tanúsítási mechanizmusok hatálya alá tartozzanak, vagy az Európai Bizottság által jóváhagyott „biztonságos” harmadik országnak minősüljenek.

A továbbítás alapjául szolgáló dokumentumokról másolatot kérhet a JYSK-től a fenti elérhetőségeken.

3. Tárolási időszak

A személyes adatokat addig tároljuk, amíg a fent ismertetett célok teljesítéséhez szükség van rájuk.

Az Önre vonatkozó személyes adatokat tartalmazó biztonsági másolatok a fokozatos felülírás miatt rutinszerűen törlődnek, és nem hozzáférhetők a szokásos módon.

4. Jogok

Ön bármikor hozzáférést kérhet a személyes adataihoz, illetve kérheti azok helyesbítését vagy törlését. Ezenfelül korlátozhatja személyes adatai kezelését, tiltakozhat az adatkezelés ellen, valamint gyakorolhatja a személyes adatai más adatkezelővel történő közléséhez vagy más adatkezelőnek történő továbbításához fűződő jogát (adathordozhatósághoz való jog).

Amennyiben hozzájárulását adta személyes adatai kezeléséhez, velünk kapcsolatba lépve bármikor visszavonhatja ezt a hozzájárulást. Az ilyen visszavonás azonban nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezeléseket.

5. Panasztétel

Felügyeleti hatóságnál történő panasztételhez való jog

Minden érintett jogosult arra, hogy panaszt tegyen egy felügyeleti hatóságnál – különösen a szokásos tartózkodási helye, a munkahelye vagy a feltételezett jogsértés helye szerinti tagállamban –, ha az érintett megítélése szerint a rá vonatkozó személyes adatok kezelése megsérti e rendeletet.

Magyarországon a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság látja el a felügyeleti jogokat, melynek elérhetőségei:

névNemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
székhely1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
postacím1363 Budapest, Pf.: 9.
telefonszám+36 (1) 391-1400; +36 (30) 683-5969; +36 (30) 549-6838
faxszám+36 (1) 391-1410
központi elektronikus levélcímugyfelszolgalat@naih.hu
honlap URL-jehttp://www.naih.hu
online ügyintézés elérhetőségehttps://naih.hu/online-uegyinditas.html 

Bírósági jogérvényesítés

Ha az érintett az adatkezelőnek az adatkezelő döntésével nem ért egyet, illetve ha az adatkezelő a tájékoztatásra nyitva álló határidőt elmulasztja, az érintett - a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.

A pert az érintett - választása szerint - az adatkezelő székhelye vagy az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes törvényszék előtt is megindíthatja.

Ha a bíróság a kérelemnek helyt ad, az adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, zárolására, törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az érintett tiltakozási jogának figyelembevételére, kötelezi.

6. Az Adatvédelmi szabályzat módosításai

A jelen Adatvédelmi szabályzat frissíthető és módosítható, például ha változnak a jogszabályok és a gyakorlat az adatvédelem területén. Javasoljuk, hogy folyamatosan tájékozódjon az Adatvédelmi szabályzat módosításairól. Egyes módosításokról közvetlenül e-mailben tájékoztatjuk, és bizonyos helyzetekben a jelentős módosítások elfogadására kérhetjük.

Az Adatvédelmi szabályzat legutóbbi módosításának dátuma: 2025.05.28

9. Amennyiben feliratkozik hírlevelünkre

A JYSK A/S, CVR 13590400, kapcsolatba lép velem a JYSK által kínált termékekkel kapcsolatos kommunikáció céljából, beleértve az inspirációs tartalmakat, nagyszerű ajánlatokat és kedvezményeket, új termékbevezetéseket, aktuális kampányokat, nyereményjátékokat, különféle eseményeket, a kosárban hagyott vagy érdeklődést mutatott termékekkel kapcsolatos utánkövető e-maileket, valamint befejezett vásárlásokat követő utánkövető e-maileket, például termékápolási tanácsokkal.

A kommunikáció harmadik félen keresztül is történhet, beleértve a Facebookot, Instagramot, YouTube-ot, TikTokot és a Google-t.

A JYSK felhasználhatja a hozzájárulásomat arra, hogy kapcsolatba lépjen velem, és megkérdezze, hogy szeretném-e frissíteni és kiterjeszteni a hozzájárulásomat a vonatkozó marketing- és adatvédelmi jogszabályok hatálya alá tartozó területeken.

A JYSK feldolgozza a nevemmel és e-mail címemmel kapcsolatos információkat, és pixeleket használ, amelyek lehetővé teszik a JYSK számára, hogy lássa, mikor nyitom meg a hírlevelet, mire kattintok, és milyen eszközt használok.

A személyre szabott kommunikációk és marketing a keresztnevem, e-mail címem, címem, a JYSK weboldalán tett látogatásaim és keresési előzményeim, vásárlási előzményeim, valamint a sütik (cookie-k) és harmadik félen keresztül gyűjtött információk alapján személyesen rám szabottak. 

Bármikor kapcsolatba léphetek a JYSK vevőszolgálatával a fentiekre vonatkozó kérdéseimmel.

10. Ajándékkártya

Vásároljon ajándékkártyát a JYSK.hu-n

JYSK ajándékkártya vásárlásával elfogadja az ajándékkártyákra vonatkozó szerződési feltételeket. A kártyát csak abban az országban használhatja ahol azt kiállították. A kártya felhasználható a JYSK áruházaiban és a JYSK.hu webshopjában egyaránt. Az ajándékkártyaával nem vásárolható másik ajándékkártya. Ha a kártyán található összeg nem fedezi a teljes vételárat, akkor kiegészítheti az összeget bármely más a JYSK által elfogadott fizetési móddal.

A JYSK.hu-n az ajándékkártyák csak a rendelés véglegesítése előtt használhatók fel. Ajándékkártyát áruházban is vásárolhat. Ha készített egy rendelést melyet ajándékkártyával fizetett és a rendelés valamilyen okból meghiúsul, úgy készítünk önnek egy új ajándékkártyát. Ha a meghiúsult rendelést ön csak részben fizette ajándékkártyával, a másik részét bankkártyával, úgy a fizetéskor megegyező mértékben írjuk jóvá az összeget ajándékkártyán és bankkártyán Ha áruházunkban rendelt terméket ajándékkártyával fizet és valamilyen okból meghiúsul a rendelés úgy kiállítunk önnek egy új ajándékkártyát a jóváíráshoz. Az ajándékkártya nem személyhez kötött. Amennyiben tudomásunkra jut, hogy ajándékkártyáját ellopták azt letilthatjuk. A JYSK nem pótolja az elvesztett ajándékkártyákat. A kártya minimális értéke 4.000Ft lehet. 

Az ajándékkártya a kiállítástól számított 5 évig érvényes.

11. Állásra jelentkezők

A jelen Adatvédelmi szabályzat célja tájékoztatni Önt arról, hogy a JYSK (a továbbiakban: „JYSK” vagy „mi” és ennek nyelvtani alakjai) hogyan kezeli az Ön személyes adatait és kapcsolódó jogait.

Az alábbiakban ismertetett célokért és a helyi adatvédelmi jogszabályoknak való megfelelésért a  (JYSK Kft., 2233 Ecser, Lars Larsen út. 1., MAGYARORSZÁG)  felel.

Ha bármilyen kérdése van az álláskeresőkre vonatkozó adatvédelmi szabályzattal kapcsolatban, kérjük, vegyel fel velünk a kapcsolatot a karrier@jysk.com címen, vagy keresse fel a toborzót, akivel kapcsolatban állt.

1. A személyes adatok célja, típusai és az adatkezelés jogalapja

A következő személyes adatokat kezeljük:

CélA személyes adatok típusaiJogalap
Álláspályázatának kezelése és értékelése
  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Cím
  • Az Ön által megadott, a toborzással kapcsolatos adatok, mint például önéletrajz, kísérőlevél, bizonyítványok és egyéb pályázati dokumentumok.
  • Az Ön SmartRecruiters fiókjának bejelentkezési adatai
  • Referenciaellenőrzés és a referenciák személyes adatai
Jogos érdekünk fűződik a legmegfelelőbb jelöltek felkutatásához (GDPR, 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
A felvételi folyamat irányítása
  • Felvett videóinterjú
  • Megjegyzések és értékelések
  • Az Ön és a toborzó csapatunk közötti kommunikáció és az abban szereplő személyes adatok.
  • Viselkedési és kognitív tesztek eredménye
  • Az Ön jelentkezésének státusza
  • A felvételi eljárás során önkéntesen megadott további információk

Jogos érdekünk fűződik a  felvételi folyamat irányításához (GDPR, 6. cikk (1) bekezdés f) pont).

Az adatkezelés szükséges a munkaszerződés megkötése előtti lépések megtételéhez (GDPR, 6. cikk (1) bekezdés b) pont).

Ajánlás webes űrlapunkon keresztül
  • Az ajánlott személy neve, e-mail címe, telefonszáma, az ajánlás és a jelölt önéletrajza.
  • Az ajánló személy neve és e-mail címe
Jogos érdekünk fűződik a releváns jelöltek ajánlásának fogadásához (GDPR, 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
Részvétel egy toborzási kampányban vagy eseményen (online vagy offline)
  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Bármilyen további információ, amelyet Ön önként ad meg a toborzási kampányok során.

Jogos érdekünk fűződik a toborzási kampányok szervezéséhez (GDPR, 6. cikk (1) bekezdés f) pont).

Az Ön hozzájárulása ahhoz, hogy ezt követően kapcsolatba léphessünk Önnel releváns álláslehetőségekkel (GDPR, 6. cikk (1) bekezdés a) pont).

Felhasználói tevékenységek elemzése (sütik/cookie-k)

Hogy a Smart Recruiters hogyan használja a sütiket, azt a sütikre vonatkozó szabályzatukban olvasható: 

https://www.smartrecruiters.com/legal/cookie-policy/ 

  • IP-cím
  • Felhasználói tevékenységek
  • Időbélyegzők
  • Böngészési információk, beleértve a webhelyen tett korábbi látogatásaira és beállításaira vonatkozó információkat

Az Ön hozzájárulása (GDPR, 6. cikk (1) bekezdés a) pont).

További információkért kérjük, tekintse meg a sütikre vonatkozó szabályzatunkat.

2. Az automatizált döntéshozatal alkalmazása

Élhetünk a lehetőséggel, hogy egy rendszer segítségével elemezzük a pályázatokat, beleértve a munkaköri leírásnak megfelelő képesítéseket és tapasztalatokat. A meghatározott kritériumoknak nem megfelelő pályázatokat automatikusan kiszűrjük.

Az automatizált döntések alapja az lesz, hogy egyes álláslehetőségek annyira vonzóak, hogy gyakorlatilag lehetetlen lenne számunkra az összes jelentkezést átnézni, hogy megtaláljuk a legmegfelelőbb jelöltet.

A pályázók számára az lehet a következménye, hogy az elutasított pályázatokat nem veszik figyelembe az adott pozícióra. Ez azt jelenti, hogy a jelentkezést nem vizsgálja meg manuálisan a felvételiztető csapatunk.

Ha egy adott pozíció esetében automatizált döntéshozatalt alkalmaznak, az alkalmazott kritériumokat és logikát egyértelműen ismertetik az adott álláshirdetésben.

3. Kinek továbbítjuk a személyes adatokat?

Személyes adatokat továbbíthatunk a csoport struktúráján belül, beleértve a JYSK HR osztályát, amely a toborzást támogató és ellenőrző funkciókat látja el.

Bizonyos esetekben adatfeldolgozókat veszünk igénybe az Ön személyes adatainak a nevünkben történő feldolgozására, mint például a Starred és a SmartRecruiters. 

A személyes adatoknak az EU/EGT tagállamain kívülre történő továbbítása esetén a JYSK megfelelő szintű védelmet biztosít az uniós általános szerződési feltételek belefoglalásával az adatok címzettjeivel kötött megállapodásba vagy annak biztosításával, hogy a címzettek legalább különleges tanúsítási mechanizmusok hatálya alá tartozzanak, vagy az Európai Bizottság által jóváhagyott „biztonságos” harmadik országnak minősüljenek. 

A továbbítás alapjául szolgáló dokumentumokról másolatot kérhet a JYSK-től a fenti elérhetőségeken.

Kifejezetten a SmartRecruiters részére történő továbbítás esetén az EU és az Egyesült Államok közötti adatvédelmi keretrendszerben vesznek részt. További információk itt találhatók: https://www.dataprivacyframework.gov/list

4. Tárolási időszak

A személyes adatokat addig tároljuk, amíg a fent ismertetett célok teljesítéséhez szükség van rájuk. 

Az Ön jelentkezését a felvételi eljárás lezárását követően 6 hónapig tároljuk.

A toborzó kampányokkal vagy eseményekkel kapcsolatos személyes adatokat az Ön hozzájárulásának kézhezvételét követő 6 hónapig tároljuk.

5. Jogok

Ön számos joggal rendelkezik személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatban.

Ha élni kíván ezen jogok bármelyikével, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a karrier@jysk.com címen, vagy vegye fel a kapcsolatot azzal a toborzóval, akivel kapcsolatban állt.

  • Hozzáférési jog

Önnek joga van hozzáférni az Önre vonatkozó, általunk feldolgozott személyes adatokhoz, valamint további információkat kapni a feldolgozásról.

  • Helyesbítéshez való jog

Ön jogosult arra, hogy kérje a pontatlan adatok helyesbítését és a hiányos adatok kiegészítését.

  • A törléshez való jog (az elfeledtetéshez való jog)

 Bizonyos esetekben joga van ahhoz, hogy személyes adatait az általános megőrzési időszak lejárta előtt töröljük.

  • Az adatkezelés korlátozásához való jog

Bizonyos körülmények között joga van kérni személyes adatai feldolgozásának korlátozását. Ha az adatkezelést korlátozzák, az adatokat - a tároláson kívül - csak az Ön hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztése, érvényesítése vagy védelme, illetve más személy jogainak vagy fontos közérdek védelmében kezelhetjük.

  • Tiltakozáshoz való jog

 Bizonyos esetekben joga van tiltakozni személyes adatainak jogszerű feldolgozásával szemben. Jogában áll tiltakozni az adatainak közvetlen marketing célú feldolgozása ellen is.

  • Az adathordozhatósághoz való jog

Bizonyos esetekben Ön jogosult arra, hogy személyes adatait tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, valamint arra, hogy a ezeket az adatokat akadálymentesen továbbítsa egyik adatkezelőtől a másikhoz.

Amennyiben hozzájárulását adta személyes adatai kezeléséhez, velünk kapcsolatba lépve bármikor visszavonhatja ezt a hozzájárulást. Az ilyen visszavonás azonban nem érinti a visszavonás előtt végzett adatkezeléseket.

6. Panaszok

Ön jogosult arra, hogy bármikor panaszt tegyen a hatóságnál az Ön személyes adatainak kezelésével kapcsolatban.

Magyarországon a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság látja el a felügyeleti jogokat, melynek elérhetőségei:

 név

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

székhely

1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.

postacím

1363 Budapest, Pf.: 9.

telefonszám

+36 (1) 391-1400; +36 (30) 683-5969; +36 (30) 549-6838

központi elektronikus levélcím

ugyfelszolgalat@naih.hu

honlap URL-je

https://www.naih.hu/

online ügyintézés elérhetősége

https://naih.hu/online-uegyinditas.html

12: Vállalatközi kereskedelemre (BUSINESS TO BUSINESS) vonatkozó feltételek

A jelen fejezetben rögzített feltételek azokra a vásárlókra vonatkoznak, akik a vonatkozó jogszabályok alapján nem minősülnek fogyasztónak.

Ezek a feltételek vonatkoznak továbbá azokra a vásárlókra is, akik kereskedelmi céllal vásárolnak tőlünk és/vagy üzleti (Business to Business) ügyfélként regisztráltak. Az üzleti (Business to Business) ügyfélként való regisztráció alapfeltétele, hogy érvényes magyarországi vagy közösségi adószámmal rendelkezzen.

Az árajánlatok és a megrendelést visszaigazoló dokumentumok cégspecifikusak és bizalmasak. Az árajánlatok és a megrendelést visszaigazoló dokumentumok harmadik félnek történő továbbítása tilos, kivéve ha erre a JYSK üzleti ügyfelekért felelős divíziója engedélyt ad.

Jótállás

Nem minden termékünk készül kereskedelmi vagy üzleti felhasználásra, ahol a termékek nagyobb igénybevételnek és kopásnak vannak kitéve mint a magáncélra vásárolt termékek. Ezért a kereskedelmi célra, illetve a nem a Ptk, szerint fogyasztónak minősülő személyek által vásárolt termékekre nem vonatkozik a jótállás. Ha további információt keres arról, hogy mely termékeket ajánljuk kereskedelmi célra, a JYSK B2B csapatánál érdeklődhet. Elérhetőségeik megtalálhatók a JYSK.hu honlapon.

Elállási jog

Az üzleti (azaz fogyasztónak nem minősülő) vásárlókat 45/2014 (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített (14 napos) elállási jog nem illeti meg.

Árgarancia

A JYSK által vállalt 30 napos árgarancia, vagy bármilyen egyéb, a JYSK által esetlegesen vállalt árgarancia nem terjed ki az üzleti (Business to Business), azaz fogyasztónak nem minősülő ügyfelekre. Igyekszünk mindig nagyszerű árakat ajánlani, azonban speciális esetekben – mint például a Kerti bútorok szezonja végén – néha extrém alacsony árakat kínálunk, ami eltér az általános üzletpolitikánktól.

Bármilyen, a JYSK által tett (jogszabályi kötelezettségen túlmutató) vállalás, garancia, speciális ajánlat jogszabály vagy a JYSK erre vonatkozó kifejezett rendelkezése hiányában kizárólag a Polgári Törvénykönyv alapján fogyasztónak minősülő vásárlókat illeti meg, így az üzleti (fogyasztónak nem minősülő) ügyfeleket nem, ideértve különösen, de nem kizárólagosan az alábbiakat:

  • Korlátlan termékvisszavétel időkorlát nélkül
  • 100 napos vásárlói program
  • Kibővített szavatosság matracokra

Hitelminősítés és hitellimit

A JYSK hitelminősítést folytathat az üzleti (Business to Business) ügyfelei tekintetében a bankoknál, hitelminősítőknél és egyéb hasonló szolgáltatóknál rendelkezésre álló információk alapján.

A JYSK fenntartja a jogot, hogy a hitelminősítési folyamat alapján megváltozott hitelképesség esetén a korábban megállapított hitellimitet módosítsa vagy törölje. Ez utóbbi esetben továbbra is üzleti ügyfélként vásárolhat a JYSK-ben, viszont kizárólag azonnali készpénzes vagy előre átutalásos fizetési feltételek mellett.

Emlékeztetők és tartozásbehajtás

Amennyiben egy számla nem kerül kiegyenlítésre a feltüntetett fizetési határidőre, a JYSK először egy fizetési felszólítást küld. Amennyiben ezen felszólítás után sem kerül kiegyenlítésre az összeg, egy újabb számlát állítunk ki késedelmi kamattal növelve, amelynek mértékét a mindenkori hatályos Magyar jogszabályok figyelembe vételével számítunk ki.

Amennyiben még ezek után sem kerülne kifizetésre az összeg, az ügyet a JYSK továbbítja szerződött követeléskezelő partnerének.

Felelősség

A JYSK semmilyen körülmények között nem vonható felelősségre a profitveszteségért, operációs- vagy bármilyen más közvetett veszteségért.

Adatok felhasználása

Üzleti profilját folyamatosan nyomon követjük, mind a vásárlásokat, mind a honlaphasználatot ideértve. Ezen megfigyelés segít nekünk jobban megérteni üzleti profiljának tevékenységeit, ezáltal lehetővé téve a kezdőlap folyamatos optimalizálását és személyre szabását az ön érdeklődésének és kívánalmainak figyelembe vételével. Az üzleti profil vásárlásait és honlaphasználatát ezen felül arra is felhasználjuk, hogy személyre szabottabb ajánlatokat, ezáltal pedig olyan termékeket és szolgáltatásokat kínálhassunk, melyek sokkal jobban lefedik az ön, mint ügyfelünk igényeit és kívánságait. Ezen belül például kapcsolatba léphessünk önnel befejezetlen vásárlásai kapcsán. Ezen információkat bizalmasan kezeljük és kizárólag releváns és jelentékeny ügyekben keressük fel önt. Amennyiben ezzel kapcsolatos kérdése lenne, keresse Business to Business részlegünket bizalommal.

A jelen feltételek módosítása

A fent leírt feltételek egyoldalú módosítására való jogot fenntartjuk két hónapos életbe lépési idővel. Jelentősebb változások, mint például a fennálló kedvezményrendszer változása esetén ezen változtatásokról e-mailben valamint honlapunkon adunk tájékoztatást, aminek közzétételétől számított két hónap múltán lépnek életbe a változások.

Elérhetőségek

Az üzleti ügyfelek kötelesek a JYSK.hu oldalon megadott kapcsolattartási információikat naprakészen tartani. Mindez magába foglalja az e-mail cím, a vállalati címek valamint a céges telefonszám változásait is. Erre azért van szükség, hogy megfelelően szállíthassuk le a megrendelt termékeket/szolgáltatásokat, küldhessük el önnek számláit, valamint hogy informálhassuk önt és képesek legyünk kifizetéseinek megfelelő elszámolására.

Szállítás

A JYSK B2B csapata a kifizetett termékek tömege és térfogata, a szállítási cím valamint a megrendelt szolgáltatások figyelembe vételével választja ki a megfelelő kiszállítási módot. A szállítási díjat a megrendeléskor tudatjuk ügyfeleinkkel.

BUSINESS TO BUSINESS HÍRLEVÉL

Adatait egy védett szerveren lévő adatbázisban tároljuk. Mindössze a JYSK webmestere egy külsős együttműködő féllel fér hozzá ezen adatokhoz. Garantáljuk, hogy e-mail címét nem osztjuk meg más vállalkozásokkal és nem is értékesítjük feléjük.

Hírlevelünket kizárólag olyan címzetteknek küldjük meg, akik saját elhatározásból döntöttek feliratkozásukról. Ehhez úgynevezett "dupla opt-in" módszert használunk, így mások nem tudják csupán az e-mail címet felhasználni a feliratkozáshoz. Amennyiben hírlevelünket az Ön beleegyezése nélkül kapta meg, megeshet, hogy valamely ismerőse továbbította azt az Ön számára.

A feliratkozással havi 1-4 hírlevélre számíthat a JYSK BUSINESS TO BUSINESS-től. A hírlevelekből inspirációt és információt kaphat Business to Business ügyfélelőnyökről, valamint a JYSK teljes termékkínálatára vonatkozó kedvezményekről és hírekről is tájékozódhat.

Regisztrációjával ezen felül beleegyezik, hogy rendszerüzeneteket valamint utánkövető e-maileket is kapjon a JYSK.hu honlapon leadott megrendelései valamint azon termékek kapcsán, melyek iránt érdeklődést mutatott.

A hírlevélről bármikor leiratkozhat a Business to Business hírleveleink alján található link segítségével. Amennyiben problémát tapasztal, a vevoszolgalat-hu@jysk.com címre küldött e-mailen is jelezheti azt. Amennyiben hírleveleink kapcsán legalább 6 hónapon keresztül nem mutat érdeklődést, inaktivitásából fakadóan fenntartjuk a jogot a hírlevelek további küldésének leállításához. Természetesen bármikor ismét feliratkozhat.

A Lars Larsen Group A/S beleegyezése visszavonásáig tárolja személyes adatait.

Személyes adatainak felhasználásának jogi alapját az Ön által megadott beleegyezés adja.

Általános információk

Business to Business részlegünktől testreszabott tanácsot kérhet, mely során a jelen feltételekkel kapcsolatos kérdéseire is választ kaphat.